wat is een ernstig misdrijf en hoelang???

• achterblijver

weer verkeert nu is die goed als het goed is

gr bianca

• D

Hmmm inderdaad… wachten op een telefoontje is zoooooo klote!!! Dan duurt alles nog alleen maar langer :) Maar heb geduld.. want ik weet ook zeker dat je mannetje niemand anders wil dan jou en niemand anders zo onwijs nodig heeft als jou op dit moment!

Wat hem allemaal ten laste wordt gelegd is best veel, maar dat wil inderdaad nog niet zoveel zeggen… wacht gewoon zijn dagvaarding af, daarop staat alles wat in de zaak behandeld zal worden.. bij mijn vriend stonden er eerst 7 aanklachten op, ook allemaal erg angstaanjagende feiten, maar na onderzoek zijn er nog maar 2 dingen blijven staan waarvan zeker niet de ergste 2 gelukkig!

Ik weet dat het ineens zo raar is zonder je vent om je heen.. dat heb ik ook heel erg! Het is zo gek.. het ene moment is er niks aan de hand en het andere moment wordt je mannetje ineens verdacht van dingen die je hem nooooooooooooit ziet doen en jezelf ook nooit had voor kunnen stellen dat die tot zoiets in staat zou zijn!

Hou vol meis… Liefs

• wanhopig

dat zou best fijn zijn via msn is altijd sneller voeg me maar toe anoeskakruyswijk@hotmail.com hij heeft me eindelijk gebeld ik leg het je allemaal nog wel uit wel fijn hoor dat je er voor me staat zeg hoelang heeft jouw mannetje gekregen dan zijn advocaat zei reken maar op 6 jaar maar ik heb inmiddels al een andere advocaat voor hem geregeld!!!

Liefs,

Anoeska

• wanhopig

Hij heeft me eindelijk gebeld de eerste X was alleen maar huilen huilen huilen en was ook maar 5 minuutjes vandaag was de bewaarder er niet en hebben we elkaar 50 minuten gesproken dit was erg fijn maandag mag ik naar hem toe ik kan gewoon niet wachten hij mist me zo erg en heeft met een stenen muur gevochten hij knarse tande en was aan het shaken kopstoten tegen de muur en zijn hand dee au rotzakken zijn het zo hopen ze info te krijgen als je iemand laat merken dat de gene waarvan je zo houd zo dicht bij je is maar niet ffe kan zien!!!!!

Maar nu is het inderdaad afwachten ik heb al een andere advocaat en dan zal het wel meevallen want zegt mijn man het kan niet waar zijn ze pakken hem op dingen die dus echt niet vanuit hem komen @!#$!!!!

Veel Liefs,

Noes.

Bedankt voor je berichtje echt erg fijn alle mensen die zo veel meer weten als de rest van de buitenwereld!!!!!!