wat is een ernstig misdrijf en hoelang???

• bianca

das zeker ja ma wij zijn net zo goed veroordeelt als onze mannen misschien wel meer wij krijgen alles op onze dak

daar ben ik blij om voor je dat de beperkingen er volgende week misschien van af gaan kun je hem gelukkig bezoeken en kan die je bellen

en ben blij dat ik hier wa steun kan vinden bedankt

groetjes vriendin van een tbser

• wanhopig

jij ook bedankt hij heeft gisteren stiekum mijn moeder gebeld tja ik heb mobiel en dat gaat volgens mij niet uit een verhoorkamertje maar het gaat goed met hem hij maakt zich alleen veel zorgen over mij!!!!!!

Ach wie weet leert ie ervan toch nou ik hoor wel weer van je fijn dat er hier zoveel mensen zijn waar je ffe je rotzooi aan kwijt kan en die het nog begrijpen ook de rest van de wereld zal dit toch niet begrijpen!!!

Liefs,

Noes.

• D

Hoi Noes,

En zijn de beperkingen eraf??

Liefs

• wanhopig

Nee hoor nog niet misschien volgende week zeggen ze maar ik hou me nergens meer aan vast ik heb hem laatst stiekum gezien toeteren en zwaaien maar hij kon niet met zijn emoties overweg heb ik later gehoord en hij heeft zijn hand nu tegen een cemente muur kapot geslagen het was een moeilijk mannetje zeiden ze toen zij ik als hij moeilijk was had ie jullie gepakt en niet een muur natuurlijk dit is gewoon verdried toch!!!!!!!

het zou ook geen gevolgen hebben voor het onderzoek gelukkig!

Liefs,

Noes.

P.S. lief dat je er nog om vroeg echt heel fijn!!!!

• bianca

ben blij om tehore dat het goed gaat wie weet belt die je wel heel binnekort ik hoop het voor je

en das zeker fijn dat je hier je rotzooi kwijt kan

want de mensen snappen het toch niet vandaag weer aanvaardingen gehad over me vriend ik wort er gewoon niet goed van waarom laten ze mij en onze 2 kinderen gewoon niet met rust

groetjes bianca

• D

Ik weet hoe het is, mijn vriend is net van zijn beperkingen af na 3 maanden!! En elke keer wordt er weer gzegd ´misschien volgende week´ maar het duurt ondertussen allemaal zo lang… het beste is inderdaad om jezelf nergens op in te stellen en te proberen om zelf zo rustig mogelijk te blijven al is dit heeeeel erg moeilijk!

Als er iets is ofzo, moet je het altijd zeggen.. misschien weten mensen hier op het forum er wat vanaf :)

Weet je wel al waarom hij zit??

Liefs

• wanhopig

ja erg he al die mensen die ja zogenaamd komen helpen zelfs familie zit je gewoon tegen bahhhhhhhhh nou de beperkingen zijn er zins gisteren af maar zeiden ze daar hij mag alleen s'morgens bellen nu net weer gebeld naar de PI maar daar zit zo'n dom wijf nou dan zal die je nog wel bellen doei!!!!!!!

Bezoek moet hij regelen ze laten hem gewoon nog niet eens bellen en de aanklachten mijn god wat kan ik verwachten zeg ik loop nu rond met m'n maag in m'n keel en de telefoon gaat niet van mijn zij maar tot nu toe al wie er belt hij is het niet verdorie hij vroeg via de advocaat om please bij hem te blijven tuurlijk doe ik dat we zijn al 11 jaar samen hoe kan ik hem nou laten vallen door iets wat gebeurd is en degene die de aanklacht heeft ingediend is zelf de hond!!!!!!!!!!!

Nou sorry hoor dat je mijn gezeur weer krijgt maar ik hou het niet meer van de zenuwen!!!

Liefs,

Noes.

• wanhopig

Nou ik wist dus niet waarvoor hij zat en die advocaat van hem is niet een makkelijke en zeker geen aardige vrouw voor mij maar ik geloof dat hij geen ander wil ach wie weet is het wel een lekker jong ding hihihihi

gisteren belde ze me op en ja hoor de beperkingen zijn eraf maar al wie er beld is mijn mannetje bij de PI zeggen ze dat waar hij zit ze alleen s'morgens mogen bellen en dus nu volgende dag 10.00 uur nog niets gehoord mijn maag zit in mijn strot ik kan hier niet tegen dat wachten ik ben een erg ongeduldig type en dit gebeuren steld mijn geduld zeker op proef zijn advocate vertelde me gisteren voor het eerst wat er allemaal aan de hand is hij wordt beschuldigd van poging moord,poging doodslag handel in cocaine en afpersing ik geloof dat het gaat om een ripdeal ofzo maar ja dat wil nog niet zeggen dat hij dat alles gaat krijgen toch????

Hoelang zal hij daar blijven shit man zo'n leven hadden wij helemaal niet en ik kan me hier dus ook niets bij voorstellen eerlijk gezegd!!!!

Liefs,

Noes

• achterblijver

ff zo doen

het kan best zijn dat die geen belkaart heeft zodat die nie kan belle en dat die moet wachten op de winkel

let maar op hij belt echt wel je mannetje kan niet zonder je

en hij zal heus niet voor alles veroordeeld worde het wort of poging tot moord met de andere of poging doodslag met de rest had mijn mannetje ook die hadde ze moord telaste gelegt en is veroordeeld voor doodslag

en je zeurt echt niet je kan altijd terecht om tepraten dat weet je

als je sneller wilt prate mag je ook me msn hebbe als je wilt zodat het sneller gaat met praten

je staat er niet alleen voor

veel liefs bianca

• achterblijver

oeps had verkeerde naam zie achterblijver