niet melden

• loes

hallo,, ik heb een vraagje,, morgen moet mijn man zich melden voor 8 maand,, nu zou ik graag willen weten wat er gebeurd als hij zich niet meld,,hij neemt morgen wel contact op met de gevangenis om uitleg te geven waarom hij niet kan komen.

groetjes loes.

• Sip

Dan heeft hij een groot probleem.

• seniorbewa

Hij zal waarschijlijk op de telex gezet worden, als hij dan bv een keer bij een verkeerscontrole gecontroleerd wordt kan hij gelijk mee om als nog te gaan zitten.

Het kan ook zo zijn dat hij opgehaald wordt.

• loes

hoi zou je me er wat meer over kunnen vertellen?

wat voor groot probleem/

grtjs loes

• loes

bedankt voor je reactie seniorbewa,,

even nog een vraagje over dat ophalen?

gebeurt dat door de politie ,,ja dat zal wel he?

en geeft de gevangenis het gelijk door aan de politie van je woonplaats dat jeje niet hebt gemeld?

en hoe lang duurt het denk je voor dat ze hem komen op halen,

en als hij op de telex komt kan hij dan bijvoorbeeld ook zo van de straat worden geplukt als die ergens rijdt?

hoop dat je nog wat informatie voor me hebt.

grtjs loes,

• Dana

Waarom heb jullie geen uitstel gevraagd, heb ik ook 2x gekregen (wel met een goede reden), nu moet hij zich in januari melden voor 6 maanden. Eerlijk gezegd een beetje laks op het zo op z'n beloop te laten. Nu zit je in onzekerheid, want het komt toch altijd onverwacht. Je hebt zelfs kan dat ze hem op zijn werk gaan halen. is hij een zelfmelder? Als dat zo is en hij gaat niet, en ze pakken hem op gaat ie gelijk naar gesloten. Dus heb je hem niet na een paar weken ieder weekend thuis, en dat is ook wel weer fijn. Waar moet ie zich melden dan, die van mij bij Westlinge.

• loes

hallo dana,,

het is geen laksigheid hoor dat hij zich niet wil melden,, zaterdagochtend kregen we namelijk telefoon dat onze zoon van bed was gelicht, en na contact met het buro bleek dus dat hij alle beperkingen heeft,, vandaar dat men man zich niet wil melden,, heb inmiddels naar justitie gebeld en de toestand uitgelegd, hij heeft nu tot donderdag de tijd gekregen om met een bewijs te komen en anders gaat die op de aresstatieplanning,niet leuk maar ja,, welke vader gaat zich nou melden als je niet weet wat er met je zoon aan de hand is,

grtjs loes