hallo laura,
als eerste kan je het adres als het goed is hier op de gevangenispagina vinden aan de rechterkant staat een link met adressenlijst inrichtingen zou zeggen ga daar ff kijken wou het voor je doen maar weet niet in welke plaats jou man zit dus is het echt speuren.
en dan ff over het brieven schrijven jah als je nog niets van hem weet qua blok of cel dan is zijn naam en geboorte datum evt al meer dan genoeg. verders mag je zoveel schrijven als je wilt en als hij niet meer in beperking zit dan zal hij ze gewoon krijgen op de momenten dat de post wordt rondgedeeld en voor zover ik weet is dat gewoon dagelijks.
verders geld sturen in een brief is verboden je kan natuurlijk wel geld overmaken als je daar bij hem op bezoek gaat en anders zou ik je ff de tip willen geven als je het adres hebt gevonden even daar naar toe te bellen en dan naar de afdeling bevolking of administratie te vragen want je kan normaal ook geld storten via bank of telebankieren natuurlijk maar dan heb je wel zijn administratie nr nodig en zal die persoon je er meer over vertellen als dat bij deze inrichting tenminste ook mogelijk is.
nou verders wens ik je veel succes de komende tijd en als er nog meer vragen zijn hier kan je ze altijd vrijuit stellen en zullen de meeste proberen ze voor je te beantwoorden.
gr djali.