d,
ik weet 't gevoel, dus als je ergens eens mee zit leg het hier op het prikbord neer en er zijn genoeg die je wel willen helpen.
djali.
Ik snap niet wat Sip op deze pagina zoekt. Veel inside informatie dat wel……….vergelijking met volkert??? dat zou dus moord zijn. Niemand heeft het recht om het leven van een ander te nemen, maar niemand heeft ook het recht om over het leven van een ander te oordelen. Op dit moment is D ook slachtoffer, zij heeft hier niet om gevraagd. Verplaats je eens in een ander in plaats van zo grof en kort te oordelen over een situatie waar je niets vanaf weet. D, ga uit van het ergste senario dat je kunt bedenken dan valt het altijd mee. Ik ken zat van dit soort gevallen waarbij geen doden zijn gevallen hoor. Bezoek hart achter slot en grendel eens bij msn. daar ben je beter af dan hier!!!
X
Nee helemaal niet Sip.. jij weet niet eens wat er gebeurd is en toch ga je hem al lopen vergelijken met bepaalde mensen! Denk eens na voordat je wat zegt want het is inderdaad heel erg moeilijk om in deze situatie te zitten en als er dan ook nog iemand is die denkt er heel wat vanaf te weten, op een negatieve manier, dan is dat niet leuk!
Denk na voor je wat zegt..
Sip,
Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg voor je. Ik zeg absoluut niet wat jij zegt. Jij hebt de partner van D al veroordeeld nog voordat er een rechtzaak is geweest. Tot nu toe is hij verdachte en geen veroordeelde. Hij kan verdacht worden van het plegen van een misdrijf of aan medeplichtigheid. Het kan een zwaar delict zijn of het kan een zaak zijn waarbij men het bewijsmateriaal niet rond kan krijgen. Kortom het kan van alles zijn.
Wat ik wil zeggen is dat je hier met mensen en gevoelens te maken hebt. Soms kun je dingen gewoon beter voor je houden dan alles wat in je hoofd komt er uit te flappen. Of je moet deze site bezoeken om mensen te kwetsen en bang te maken. Dan denk ik alleen niet dat je hier thuis hoort!
Als je bang bent voor de gevolgen van je daden , moet je geen misstappen begaan. Als je bang bent dat je partner moet zitten moet je niet elke crimineel tot vriendje kiezen. En als je goed gelezen heb zeg ik nergens dat hij dader is, maar dat hij verdacht wordt van een zwaar misdrijf. Jij zegt met andere woorden hetzelfde.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?