Beperking

• D

Hoi!

Wat is de reden om iemand lang beperkt te laten? Totdat die moet voorkomen (3 x 30 dagen)?

Groetjes

• Sip

Dat kan zijn dat hij/zij geen informatie aan of van derden mag ontvangen.

• djali

D,

dan is de zaak nog niet helemaal uitgeplozen of er loopt misschien nog een verdachte buiten die ze nog moeten oppakken. er zijn tal van redenen waarom die persoon nog in beperking zit.

maar tip!! kijk eens naar de berichten hiervoor en je zal er meer over terug vinden want die vraag is nog niet zo heel lang terug ook al eens gesteld.

succes djali.

• D

Maar hij zit nu al sinds 31 augustus beperkt.. hij moet 23 november voorkomen, dan is hij na die tijd toch zeker wel van zijn beperkingen af?

En is er dan nog een kans dat hij de 23e gewoon vrijgesproken wordt? Want ik heb dus geen idee waarvoor die zegt aangezien zijn advocate ook niks wil vertellen, omdat zij ook beperkingen heeft opgelegd gekregen?djali schreef:

• D

Sorry ik bedoel dus dat ik geen flauw idee heb waarvoor ze hem vasthouden!

Maar aangezien de beperkingen zolang duren zullen ze wel niet, of niet voldoende bewijs hebben lijkt mij?

• Sip

Ga er maar vanuit dat het niet gaat om het stelen van een flesje cola. Dus vrijspraak kun je wel vergeten tenzij de rechter vind dat er onvoldoende bewijs is. Je kunt misschien beter een echte vriend zoeken.

• Sip

Het gaat erom dat hij geen informatie met anderen mag wisselen. Je vriend wordt vedracht van een zwaar vergrijp

• Mel

Dit slaat dus echt weer nergens op.

Niet oordelen voordat je alle feiten kent!!!

• D

Inderdaad waar slaat dat nou weer op!!

• Sip

Na de rechtzaak kom je maar vertellen wat er aan de hand was.