vraagje,wie weet dit

• kelsey

Hoi,

Mijn vriend zit sind vorige week in Zutphen(lunette).Ze kunnen daar niet werken, hebben geen eigen toilet,wastafel e.d. Alles gezamelijk, nu heeft hij in de wandelgangen gehoord dat hier normaal kort gestraften zitten. (hij zelf moet nog een hele lange tijd). Is het waarschijnlijk dat hij nog overgeplaatst wordt, en zo ja, kan hij dan aangeven waar hij in de buurt wil.

Ik heb op dit prikbord ook iets gelezen over een lotgenotengroep op msn, bestaat dat nog. Of zijn er andere site's waar ik contact kan zoeken met lotgenoten. Ik zit met zoveel vragen en stuit op zoveel onbegrip dat ik het soms gewoon niet meer weet.Ik hoop dat iemand mij het e.e.a kan vertellen.

groetjes

• seniorbewa

Hallo Kelsey,

Als hij nog hij nog een hele lange tijd moet zitten, zal hij zeker wel overgeplaatst worden. Hij kan een verzoekbrief aan de afdeling BSD sturen met een verzoek tot overplaatsing. Hij moet er wel rekening mee houden dat er mogelijk een wachtlijst is, hij kan ook aangeven dat hij naar een bepaalde inrichting wil. Het is niet gezegd dat hij daar dan naar toe gaat, er moet daar wel plaats zijn.

Hij kan met deze vragen ook terecht bij het personeel op zijn afdeling die hem uit kunnen leggen wat hij moet doen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes.

• djali

hai kelsey,

als je hier gewoon op het prikbord gaat kijken bij thuisfront aan de rechterkant, dan zie je er een topic onder staan van *hart achter slot en grendel*. ( dit is dus wel zo'n site ) waar je lekker je hart kan luchten als het goed is en met je vragen kan. ik zou zeggen probeer het eens en maby is dit de plek die je zoekt.

veel sterkte dan nog de komende tijd want dat zal je nodig hebben.. succes

djali..

• kelsey

hoihoi,

Ontzettend bedankt voor jullie reactie, ik heb me inmiddels aangemeld bij de betreffende site.

Seniorbewaker ik heb zeker wat aan deze info, kunt U mij nog vertellen of hij nu meteen stappen kan ondernemen voor overplaatsing. Of is het zo dat het aanvragen pas na een bepaalde periode kan. ( ik bedoel moet hij eerst misschien zoveel weken, maanden wachten tot hij een verzoek kan indienen. )

Groetjes Kelsey

• seniorbewa

Hij kan wel alvast een verzoek indienen, maar hij zal waarschijnlijk nog een paar wachtende voor zich hebben. Houd er rekening mee dat het een misschien wel een paar maanden kan duren.