Wie weet waar ik informatie kan vinden over gevangenissen in engeland.
Mijn oom is in juli gepakt ook drugs….hij mocht toen terug naar huis moest afgelopen maandag zn eigen melden…moet nu 8 weken daar blijven en dan komt het opnieuw voor.
Maar ik dacht dat ze in engeland heel streng waren en da je dan zeker de eerste paar jaren nie thuis komt maar hij mag nu in engeland doen wat ie wil hij gaat zelfs werken en zit in een hotel, zn paspoort is wel afgepakt dus kan t land nie uit.
Ik wil graag weten hoe het er daar aan toe gaat in de gevangenis enzo.
Hoe lang moet jou vriendin zitten en hoeveel had ze bij als ik vragen mag?
groetjes morrie
Nou, reken maar dat ze er streng zijn!
Mijn vriendin zit er nu bijna 1,5 jaar vast, maar mag waarschijnlijk binnen 2 maanden naar huis, dankzij het WOTS verdrag.Ze had een kilo heroine bij zich en heeft naar Engelse maatstaven 5 jaar gekregen.Omgerekend naar Nederlandse maatstaven zou ze allang vrij zijn, dus de kans is erg groot dat ze in Nederland gelijk op vrije voeten komt nadat ze weer is voorgekomen.
Je hebt me idd verkeerd begrepen.
Ik heb in mijn posting vermeld dat ze naar Engelse maatstaven 5 jaar heeft gekregen.Omgerekekend naar Nederlandse maatstaven zou ze allang op vrije voeten zijn, omdat de straffen voor deze vergrijpen hier veel lager liggen.
Bij het WOTS erdrag word de naar Engselse maatstaven opgelegde straf omgezet naar Nederlandse maatstaven bij haar terugkomst.
mn oom had wel ietsies meer bij…om precies te zijn 800 kilo hasj..maar hij kan waarschijnlijk bewijzen dat de container (hij is vrachtwagenchauffeur he) die hij naar engeland bracht niet de container is die hij vanuit nederland mee genomen heeft…want hij moest in antwerpen koppelen…dus de container van een ander meenemen en die zat dus vol hasj…
mocht jou vriendin (michael) ook nog naar huis of moest ze daar gelijk blijven?
Was het maar waar dat ze ook nog naar huis mocht
Maar ja, je moet niet vergeten dat de smokkel van heroine veel zwaarder bestraft word dan de smokkel van hash.
Nee, ze moest daar gelijk blijven en je wilt niet weten in wat voor gevangenis.
Holloway prison in London, echt niet normaal meer hoe gedetineerden daar behandeld worden !!!………net als bessten.
ik heb mn oom gister weer gesproken en hij moet dus over 8wk weer voorkomen…en dan kan t misschien nog wel maanden duren voordat hij weer voor moet komen…al die tijd moet hij in engeland blijven…
maar de verhalen zijn dus waar die ik heb gehoord over hoe je behandeld wordt als gedetineerden….ik dacht dat het wel mee zou vallen eigenlijk….tenminste da hoopte ik eigenlijk…maar moet dus maar van het ergste uit gaan voor mn oom….hij zit nu nog in dover (daar moet ie voor komen) maar hij gaat naar yorkstone ofzo…da weet ik niet precies..maar da zal ik allemaal nog wel horen..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?