Djali,
Persoon om wie het gaat, is mijn vader! Door een aangifte van mij, zit hij nu in de bak! Tijdens de rechtzaak heeft zijn advokaat door middel van een vies spelletje, geprobeerd mij als onbetrouwbaar naar voren te laten komen. Niet gelukt, hij moest er van de rechter he tzwijgen toe doen, en moest zijn verhoor staken. Mijn vader heeft tijdens zijn detentie een krant geïnformeerd, en een artikel laten plaatsen. Ze zijn nog aldoor bezig zijn “zogenaamde” onschuld te bewijzen. Maak eens voorstelling hiervan…Ik bel die advokaat op, vraag of mijn vader al vrij is, of vrij komt…Djali…bij het horen van mijn naam flipt die al de pan uit! Weet wat dat betrefd waar ik over praat. Die wil mij toch helemaal niet te woord staan?? Zo vreemd is dat toch niet? Is verdorie geen kwestie van de moeite ergens voor willen nemen. Enige reden waarom ik wil weten dat hij vrij is, is omdat ik een kindje heb rondlopen hier. Gezien zij me alles waard is, vecht ik voor haar veiligheid! Kan het vies spelen, zoals jij zegt. Maar moet ik wel weten welke weg ik kan bewandelen. En dan nog…vanwege mijn kind, moet het zo safe mogelijk. Snap je…??? Ik weet ook dat je het goed bedoeld, was helemaal geen aanval van mij of zo. Ben juist blij dat er iemand meedenkt. Maar ik mag toch zeggen als ik denk dat iets niet gaat werken…?
Thx en groetjes Chelsea