vraagje

• chelsea

Djali,

Persoon om wie het gaat, is mijn vader! Door een aangifte van mij, zit hij nu in de bak! Tijdens de rechtzaak heeft zijn advokaat door middel van een vies spelletje, geprobeerd mij als onbetrouwbaar naar voren te laten komen. Niet gelukt, hij moest er van de rechter he tzwijgen toe doen, en moest zijn verhoor staken. Mijn vader heeft tijdens zijn detentie een krant geïnformeerd, en een artikel laten plaatsen. Ze zijn nog aldoor bezig zijn “zogenaamde” onschuld te bewijzen. Maak eens voorstelling hiervan…Ik bel die advokaat op, vraag of mijn vader al vrij is, of vrij komt…Djali…bij het horen van mijn naam flipt die al de pan uit! Weet wat dat betrefd waar ik over praat. Die wil mij toch helemaal niet te woord staan?? Zo vreemd is dat toch niet? Is verdorie geen kwestie van de moeite ergens voor willen nemen. Enige reden waarom ik wil weten dat hij vrij is, is omdat ik een kindje heb rondlopen hier. Gezien zij me alles waard is, vecht ik voor haar veiligheid! Kan het vies spelen, zoals jij zegt. Maar moet ik wel weten welke weg ik kan bewandelen. En dan nog…vanwege mijn kind, moet het zo safe mogelijk. Snap je…??? Ik weet ook dat je het goed bedoeld, was helemaal geen aanval van mij of zo. Ben juist blij dat er iemand meedenkt. Maar ik mag toch zeggen als ik denk dat iets niet gaat werken…?

Thx en groetjes Chelsea

• Mandy

Sorry dat ik het even zeg Djali maar ook de gemeente mag hierover geen uitingen doen …Voor hetzelfde geld wil je iemand vermoorden en die persoon zal je dus op zo'n manier kunnen vinden (dommmmmm)

En sorry dat ik het ook zeg een bank heeft ook een privacybeleid (sorry mijn schoonzus is hoofd van een bank ) dus over Dom gesproken want die mogen geen gegevens over iemand geven of je moet gemachtigd zijn met een handtekening van de persoon in kwestie

Dus over Dom gesproken hè

• Mandy

Lieve Chelsea

Laat je aub niet op fokken door die Djali meis en maak er desnoods melding van bij je plaatselijke politie en leg de situatie uit misschien dat zij je wel verder kunnen helpen…

Heb wel zo'n vermoeder waar jij op doelt als je over je dochtertje praat :( en inderdaad haar en ook jouw veiligheid gaan voor alles …

En nogmaals laat je niet opfokken door die dame/heer

Liefs en veel sterkte Mandy

• Mel

:Z

• Mel

Hoi Chelsea

Als jij zelf aangifte hebt gedaan kan je toch op de hoogte gehouden worden over het verloop? Dan kunnen ze je toch ook vertellen wanneer hij vrij komt?

Ik weet nog dat een vriend van mij eens zwaar mishandeld is en dat hij toen van de politie te horen kreeg dat diegene binnenkort vrijkwam, zodat hij zich daar op kon voorbereiden. Ik zou gewoon eens naar het buro gaan om ernaar te vragen.

Succes!

Mel

• PIW-ster

chelsea schreef:

>

> Hallo,

>

> Misschien staat de vraag al ergens, maar kon het zo gauw niet

> vinden. Dus stel hem maar gewoon. Hoe kan ik erachter komen

> of iemand al vrij is, als ik niet weet in welke gevangenis

> die persoon zit?! Tot wie moet of mag ik me wenden? Niemand

> schijnt iets te kunnen of mogen zeggen, wegens privacybeleid.

> Of dat altijd even eerlijk is, laat ik in het midden. Is weer

> een geheel andere discussie. Iemand een antwoord op de vraag

> tot wie ik me kan wenden?

>

> Alvast bedankt,

>

> Groetjes, Chelsea

Hoi Chelsea, misschien is die tip van Mel zo gek nog niet. Brobeer het is voorzichtig op het politieburo waar je aangifte gedaan hebt. Als je de situatie uit kan en wil leggen willen ze je misschien wel helpen. Probeer het eens. Verder wens ik je heel veel sterkte en hoop dat het gaat lukken voor zowel je dochter als voor jou.

• Mandy

Sorry wie zijn idee was het ? Volgens mij heb ik haar dat vanmorgen al gezegt hoor dus ik weet niet of jullie dit half slapend typen ofzo

• chelsea

Oeps…wat gebeurd hier…? Sorry, was absoluut niet mijn bedoeling om onrust te zaaien hier of zo, echt niet! Maar merk dat er wat speelt, en wil daar niet de aanleiding van zijn. Wilde een antwoord vinden op een vraag, meer niet. En ik neem elk antwoord, van ieder van jullie serieus. Al is het enkel al vanwege het feit dat jullie de moeite nemen mee te denken, en het vervolgens hier neer te zetten. Vind het reuze, eerlijk waar!

Mandy, Djali, Mel en PIW-ster…bedankt voor jullie reacties.

Heb zelf de aangifte gedaan, tegen mijn vader. Na alle gangen van de rechtzaak, belande hij uiteindelijk toch in de gevangenis. Kwam ik te weten doordat ik gebeld werd door een krant. Die plaatste een stuk over de gang van zaken, en over de zogenaamde onschuld van mijn vader. Van die persoon kreeg ik door door te vragen te horen dat hij al vast zat. Word je niet automatisch verteld door justitie of door wie dan ook. Zat er wel achteraan, maar je weet hoe dat gaat. Elke week bellen, gedurende een jaar lang, gaat je niet in de koude kleren zitten. Detentie zit er nu bijna op, en begint het bellen opnieuw. Krijg nu enkel nul op request.

Mensen van de politie waar ik destijds mijn aangifte deed, werken er niet meer. Wil niet zeggen dat ik het niet nogmaals kan proberen. Wat ik tot nu toe ervaren heb, is dat alle instanties nog voorzichtiger zijn dan voorheen. Beroepen zich direct op privacybeleid.

Wat ik ga doen, is zo snel als het me lukt, proberen contact te krijgen met iemand van dat bureau waar ik aangifte deed. Als dat niets opleverd, iemand van justitie. En als laatste iemand van slachtofferhulp. Heb deze weg al bewandeld, maar krijg van jullie toch ook deze tips. Dus nogmaals proberen dan maar!

In ieder geval bedankt, ieder van jullie!

By the way, als het me gelukt is, op wat voor manier dan ook, laat ik het hier nog weten. Hou je taai allemaal.

Groetjes, Chelsea

• Mel

Tjonge jonge, wat heb jij lange tenen zeg. Jij kan volgens mij overal van over de rooie gaan:?

Ten eerste spreek jij in je bericht meer over Djali dan over de vraag van Chelsea. Ten tweede is mijn antwoord wel anders dan die van jou, namelijk met nog wat info uit eigen ervaring.

Ten derde maakt het wat uit wiens idee het is? Het gaat er toch om dat Chelsea geholpen wordt, of niet?!

Probeer eens een Valiumpje ofzo;)

Mel

• Mandy

Oh ja en misschien spreek ik ook wel uit eigen ervaring ?