vraagje

• chelsea

Hallo,

Misschien staat de vraag al ergens, maar kon het zo gauw niet vinden. Dus stel hem maar gewoon. Hoe kan ik erachter komen of iemand al vrij is, als ik niet weet in welke gevangenis die persoon zit?! Tot wie moet of mag ik me wenden? Niemand schijnt iets te kunnen of mogen zeggen, wegens privacybeleid. Of dat altijd even eerlijk is, laat ik in het midden. Is weer een geheel andere discussie. Iemand een antwoord op de vraag tot wie ik me kan wenden?

Alvast bedankt,

Groetjes, Chelsea

• Mandy

Nee dat klopt Chelsea dat mogen ze inderdaad niet zeggen wegens het privacybeleid hier in Nederland .

Je zal het kunnen proberen bij de familie van die persoon of misschien een kennis maar daar zal je het vrees ik mee moeten doen…

Want ook ik moest het hiermee doen….

Sterkte in ieder geval

groetjes Mandy

• chelsea

Mandy,

Bedankt voor je reactie. Was er eerlijk gezegd al bang voor. Maar familie of kennissen…ik ben zijn familie. Laatste die hij wil spreken zal ik zijn. Rest van familie weet het ook niet, zal er zelf achter moeten komen. Was ook zo iets als laatste strohalm om hier de vraag te stellen. Moet maar gewoon bezien dan. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes, Chelsea

• Mandy

Geen dank Chelsea en heel veel sterkte

Liefs Mandy

• djali

is er niet een mogelijkheid om er via zijn of haar advocaat achter te komen? en je kan gelijk zeggen van nee maar nee heb je altijd en jah kan je krijgen wie niet waagt wie niet wint..

dus ik zou zeggen is de moeite waard om toch te proberen.

djali

• chelsea

Hmm…daar zeg je iets…Zeg niet direct nee, heus niet! Maar die advokaat heeft me min of meer met de grond gelijk gemaakt. Is niet gelukt, anders zat ik hier niet. Maar zo`n pipo zal toch nimmer met mij willen telefoneren?? Au, klinkt in jouw oren nu zeker als toch een nee? Maar oke, zal het serieus overwegen, kijken wat mogelijkheden daaromheen zijn.

In ieder geval bedankt. En ik laat wat achter hier als het gelukt is.

Thx, Chelsea

• Mandy

Hoi Chelsea

Ook een advocaat heeft een zwijgplicht hoor dus ook daar zul je inderdaad een

NEE van te horen krijgen.ivm de privacy van zijn client

Yep we vallen weer terug op de Privacywet hier in Nederland vrees ik maar ja misschien is dat waar Djali vandaan komt niet het geval dat zou natuurlijk kunnen

Maar het is maar goed dat die wet er hier wel is want anders konden we iedereen wel gaan opzoeken via via

Sterkte Chelsea

Groetjes Mandy

• chelsea

Ja Mandy…vallen inderdaad terug op privacywet. Natuurlijk heeft het geen enkele zin om die advokaat te bellen. Al zou ik het wel doen, zou niet verder komen dan de pieptoon, opgehangen! Is goed bedoeld hoor Djali, maar werkt gewoon echt niet. Advokaat van de tegenpartij bellen zorgt hoogstens voor onnodige ophef.

Ziet er naar uit dat ik het maar gewoon af moet wachten, en het op zijn beloop moet laten.

Bedankt voor de reacties,

Groetjes Chelsea

• Mandy

Geen dank meis hoor en heel veel sterkte

Liefs Mandy

• djali

mensen wat weten we het allemaal weer beter.. een advocaat is ook maar een mens en ik heb het zelf ondervonden dat zelfs die fouten maken..ivm zwijgplicht en dergelijke..maar goed wie niet wilt wagen zal ook niet winnen..

zelfs heb ik het via banken en gemeente dergelijke inf gekregen ( persoonsgegevens) het is maar hoe je het wilt spelen * ik dus vies als ik iets wil weten* maar blijkbaar is het chelsea niet veel waard want anders had je wel meerdere dingen willen ondernemen..

mijn advies was goed bedoeld en mandy waar ik vandaan kom nl dus is het net zoals jij waarschijnlijk vandaan komt dus ook nl…( dommmm).

maar oke hoop voor je alsnog dat je er op wat voor manier dan ook achter komt als je het echt wilt weten.

djali