Niet veel, want iedereen die niet actief meedoet wordt verwijderd na een bepaalde tijd. We proberen het zo prive mogelijk te houden maar er kan natuurlijk altijd zo'n sneu type tussen zitten die zich aanmeld met een vals emailadres.
Maargoed, Hart achter Slot en Grendel is dus voor mensen wiens vriend/man of familielid vastzit en die steun/hulp/info/gezelligheid nodig heeft. En tot nu toe heb ik nog geen klachten vernomen!
maar heb ik toch ff een vraagje aan mel,
ik lees mensen die niet actief mee doen die worden na een bepaalde tijd verwijderd? is dat niet wat oneerlijk want er zijn meer dan genoeg mensen die alleen al steun vinden in het lezen van ander mans verhaal en niet echt de behoefte hebben om zelf hun hebben en houden naar buiten te doen of het gewoon niet aandurfen of kunnen. moet je die personen ook niet gewoon respecteren en bij de club laten horen waar ze steun van verwachten. zou hier eigenlijk wel een antwoord op willen hebben, en ik weet natuurlijk dat er heus wel mensen tussen zitten die alleen op sensatie uitzijn maar dat is het risico van die site en je zal het van niemand 100% zekers weten.
djali.
Hoi Djali
Eenmaal in de paar maanden ga ik de ledenlijst bij langs en kijk ik wie er nog nooit of bijna nooit gereageerd heeft. Dan zet ik een bericht op de site dat ik van plan ben om een aantal leden te verwijderen, die al een hele tijd niets meer gepost hebben. Willen deze mensen lid blijven kunnen ze mij gewoon een mailtje sturen en blijven ze lid. Het komt bij ons wel vaker voor dat mensen een tijdje in een dip zitten en gewoon de puf niet hebben om te posten. De ene schrijft het van zich af, de ander heeft er even geen zin en dat respecteren wij.
Toch probeer ik zoveel mogelijk de privacy van de leden te waarborgen door mensen te verwijderen die nooit iets posten. De leden voelen zich daardoor ook vrijer om hun verhalen te vertellen, ze hebben niet het gevoel dat er mensen zijn die alleen maar op sensatie belust zijn en alleen maar meelezen. En er worden soms echt heftige ervaringen gedeeld. Daarom vind ik dat de leden daar recht op hebben.
Als iemand duidelijk aangeeft niet durft te posten of daar geen behoefte aan heeft zal ik diegene heus niet gelijk verwijderen maar zal wel aangeven hoe wij erover denken. Als je niet durft te posten komt dat ook vaak omdat je bang bent dat er mensen meelezen die het niet begrijpen of je zullen veroordelen. En dat proberen we dus juist te voorkomen. Maar meestal komen mensen bij ons op de site omdat ze nergens hun verhaal kwijt kunnen. Omdat hun omgeving vaak hun oordeel al klaar heeft en de situatie niet wil begrijpen.
Hoop dat het zo duidelijk voor je is!
Mel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?