Drugs smokkel

• Mandy

• Mel

Hart achter Slot en Grendel bestaat inmiddels al weer een jaar en is destijds opgericht door Hanneke. De site was maar een paar weken openbaar en is toen prive geworden. Iedereen die daar komt heeft een vriend/man of familielid in de gevangenis zitten en heeft heel veel steun aan elkaar.

Mel

• djali

oeps mensen is er een hele tijd geleden niet al eens gezegt dat persoonlijke dingen niet hier op het prikbord uitgevochten hoefden te worden??

• dolfijn

hallo amber,

probeer het gewoon en als je er niets aan hebt kun je altijd nog je lidmaatschap opzeggen ikzelf heb er heeeeeeeeeeeeel veel steun aan

en ik vind niet dat mensen deze site zwart moeten maken.

groetjes dolfijn

• Mandy

• Mandy

• Mel

Hoi Djali

Ik vind eigenlijk ook dat een prikbord niet de plek is om iets uit te vechten.

Mel

• Mandy

• dolfijn

hallo mandy,

ik vind dat de personen die op de site van hart willen komen dat zelf moeten bepalen en niet jij jij bent geen lid en zal ook nooit geaccepteerd worden het is een hele goede site voor thuis blijvers dus laat ieder zijn eigen keus maken ,

en mel je hebt gelijk ook ik ben lid zoals je weet en wij hebben erg veel steun aan elkaar dus laat iemand die er geen verstand van heeft maar praten mensen die steun zoeken zitten bij ons toch op de site

groetjes dolfijn

• Mel

Mel