Beperkt vast

• D

Hoi!

Ik heb een vraag…

Een vriend van me is afgelopen dinsdagnacht betrokken geraakt bij een vechtpartij.

Hij zit nu sinds die tijd vast op het politiebureau, beperkt… Hij mag dus geen contact hebben met de buitenwereld!

Wie weet hoelang ze hem zo nog vast mogen houden??

Liefs

• dolfijn

hallo,

nou dat mag 10 dagen op het politieburo en dan moet hij overgeplaatst worden naar een huis van bewaring hoelang de beperkingen er op blijven hangt af van het onderzoek het kan weken zijn bij mijn vriend was het 7 weken wel heeft hij recht op

een advocaat en ook mag je kleding brengen

veel sterkte

• D

Hoi!

Oke dan.. maar waarom zou iemand zolang in beperking blijven dan?

Liefs

• djali

beperking is dat je dus geen contact met de buitenwereld mag hebben fam.. vrienden enz.. omdat je dan het onderzoek kan beinvloeden of kan belemmeren..

dat is de reden waarom het soms gewoon heel lang kan duren. tot ze eigenlijk alles binnen hebben wat ze willen weten kan het zijn dat je dus in beperking zit.

dat is de reden…

groetjes.

• D

Dolfijn… Waarom moest je vriendz itten en waarom moest die zolang in beperking??

• dolfijn

hallo,

mijn vriend zit voor een opiumdilict en er waren meer verdachten aangehouden, en omdat de andere de schuld aan elkaar gaven bleef de beperkingen erop wel heel raar bij ons was dat 1 verdachten al buiten was door een vormfoutje!!! of door praten denken wij dus de rest zat in beperking en hij was lekker buiten nu nog trouwens

zo zie je maar wat de justitie allemaal kan doen,

veel sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd je kan wel schrijven naar hem ze bewaren al jou brieven en zo gauw er de beperkingen eraf gaan krijgt hij ze allemaal vergeet niet dat alles echt goed gelezen word!!!! bij mij vielen ze over de boodschappen!!! die ik gedaan had

groetjes dolfijn

• D

Ja er worden stomme fouten gemaakt… mijn vriend belde me en ik was dus helemaal blij omdat ik dacht dat zijn beperkingen eraf waren gegaan! Maar nee hoor… de bewaking had een ´foutje´ gemaakt en nu zit die daar dus weer gewoon beperkt… Klotezooi!

Woensdag wordt hij opnieuw voorgeleid maar nu voor 3 rechters ofzo? Dan krijgt hij te horen of dat die nog 30 dagen moet zitten.. ik heb zijn advocate gesproken en zij denkt dat hij sowieso die 30 dagen er nog wel bij krijgt! Ik hoop dat het niet zo is, maar als zij al denkt van wel.. dan gaat het lastig worden denk ik!

Ach ja.. ik hoop maar dat in ieder geval snel zijn beperkingen eraf zijn, dan kunnen we tenminste elkaar een uurtje in de week zien en met elkaar praten vai de telefoon en elkaar schrijven, ik word echt zo gek zonder hem en nog gekker van deze onzekerheid! Ik denk dehele dag nergens anders aan als aan hoe hij nu zit.. dehele dag niks te doen al 17 dagen!