belkaarten

• dolfijn

hallo,

ik heb een vraag over de belkaarten waarbij je moet inbellen met een 0800 nummer, in vught zijn sinds gisteren de telefoons geblokeerd om 0800 nummers te bellen weet iemand of er ergens anders belkaarten te koop zijn met een ander inbelnummer of bestaan die niet

groetjes dolfijn

• Mandy

Ik weet dat er in vught eigen belkaarten zijn ..Dus ik denk dat het dan de bedoeling is dat je die gewoon koopt

• Jakko

Misschien een domme opmerking, maar mijn partner belt mij altijd collect, dat scheelt hem beltegoed. Dit betreft meende ik een 0900-0… nummer wat vanuit een kpn telefooncel altijd te bellen is of vanuit een kpn- telefoonunit. Ook bij hen waren de 0800- nummers geblokkeerd, dit werk (tot op heden prima).

• Fran

Ik denk dat er op de meeste belkaarten lokale inbelnummers staan. die kun je dan gebruiken ipv de 0-800, ik denk dat dat nog steeds goedkoper is als de KPN

• Mandy

Ik weet dat het in Vught de bedoeling is dat de gedetineerden hun telefoonkaarten bij hun kopen !!

• djali

GELACHELIJK. gezien dat ze al zo weinig inkomsten hebben…

maar goed het is weer het systeem … !!!!!!!!!

• Mandy

Yep en straks als de werkzalen verdwijnen kan het helemaal leuk worden vrees ik !

Hopelijk duurt dat nog een tijdje

• djali

idd hoop 't ook voor de de fam van de gedetineerde.. want zij worden zo op nog meer onkosten gejaagt op die manier om nog meer te moeten betalen.. voor iets meer luxe..

en dan nog maar te denken aan de mensen zelf , helemaal niets meer te doen. dus nog meer uren achter de deur.. grrrrrrrrrr

maar oke laten we niet op de zaken vooruit lopen..

bye

• dolfijn

hallo fran,

over welke kaarten heb jij het, en waar zijn ze te koop?????????