Ik heb al eens eerder een berichtje hier geplaatst,maar geen antwoord op gekregen. Het volgende; ik moet mij de 27e september melden bij Westlinge,maar gezien de omstandigheden (psychische) van mijn vrouw, raad de psychiater aan dat het niet verantwoord is dat ik mij moet melden. Dit heeft de psychiater van het Riagg ook geschreven aan de medische arts van Justitie. Wij hebben al eens eerder uitstel gevraagd en gekregen. Wij hebben vorig jaar ons dochtertje van 23 weken verloren (een levenloos geboren kindje, de 2e keer) mijn vrouw zit psychisch er zo doorheen dat het inderdaad niet verantwoord is dat ik weg moet. Ze is nu in therapie, en er komt een klein beetje verbetering,maar de geboorte c.q sterfdag van ons dochtertje op 15 november komt nu heel dichtbij. Ik wil niet van mijn detentie af, want het is terecht. Het is voor 6 maanden in Westlinge. Ik heb al eens gratie aangevraagd maar niet gekregen, ik heb een baan.Maar daar houden ze geen rekening mee, ik kom ook niet in aanmerking voor PP progamma. Mijn vraag is eigenlijk hoe vaak kan het worden uitgesteld? En in hoeverre nemen ze het rapport van het Riagg serieus?