Hoe vaak uitstel?

• Erik

Ik heb al eens eerder een berichtje hier geplaatst,maar geen antwoord op gekregen. Het volgende; ik moet mij de 27e september melden bij Westlinge,maar gezien de omstandigheden (psychische) van mijn vrouw, raad de psychiater aan dat het niet verantwoord is dat ik mij moet melden. Dit heeft de psychiater van het Riagg ook geschreven aan de medische arts van Justitie. Wij hebben al eens eerder uitstel gevraagd en gekregen. Wij hebben vorig jaar ons dochtertje van 23 weken verloren (een levenloos geboren kindje, de 2e keer) mijn vrouw zit psychisch er zo doorheen dat het inderdaad niet verantwoord is dat ik weg moet. Ze is nu in therapie, en er komt een klein beetje verbetering,maar de geboorte c.q sterfdag van ons dochtertje op 15 november komt nu heel dichtbij. Ik wil niet van mijn detentie af, want het is terecht. Het is voor 6 maanden in Westlinge. Ik heb al eens gratie aangevraagd maar niet gekregen, ik heb een baan.Maar daar houden ze geen rekening mee, ik kom ook niet in aanmerking voor PP progamma. Mijn vraag is eigenlijk hoe vaak kan het worden uitgesteld? En in hoeverre nemen ze het rapport van het Riagg serieus?

• Mandy

Misschien is het een idee om te vragen of je in aanmerking komt voor elektronische straf (dus dat je gewoon thuis kunt blijven)

Want het zal inderdaad vreselijk zijn als je je vrouw nu alleen moet laten..

Ik weet niet hoever ze het Riagg serieus nemen (want het riagg wil ook niet altijd serieus genomen worden ,weet ik uit eigen ervaring)

Ik hoop dat er snel een gepaste oplossing voor je komt ..

Sterkte en zeer zeker ook voor je vrouw

Lieve groeten Mandy

• Erik

Beste Mandy,

Helaas ook daarvoor kom ik niet in aanmerking, het zijn op precies te zijn 169 dagen, en dan val ik dus net buiten de boot.Maar bedankt voor je reactie.

• Mandy

Jemig wat vreselijk zeg :( Ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte wensen en ook voor je vrouw

Weet dat ik aan jullie denk…

Lieve groeten Mandy

• Erik

Goed nieuws, ik hoef me pas te melden 10 januari,maar dan moet ik ook echt. Ben toch blij dat ze wat menselijk zijn daar bij Justitie. Ik ga voor mijn vrouw en mij een kleine vakantie boeken naar de zon in oktober, zal ze misschien wat van opknappen, en kunnen we langzaam naar de dag van de geboorte en sterfdag van onze kleine meid leven.

• Mandy

Hoi Erik

Wat een super nieuws zeg ,echt grandioos en inderdaad zijn ze toch nog een beetje menselijk

Ik wil jouw en je vrouw in ieder geval een “fijne” vakantie toewensen en jullie heel erg veel sterkte wensen voor de moeilijke dag die ook komen gaat

Hou je me op de hoogte hoe je vakantie is geweest ?

Lieve groeten Mandy

• djali

erik idd heel veel succes het is niet niets wat jullie moeten doorstaan.. hele fijne vakantie.. en met hulp van elkaar en door anderen komen jullie er vast wel uit..

liefs djali.

• Jakko

Erik,

Ik heb je plaatsing vanaf het begin gevolgd. Ik begrijp wat jullie doormaken, mijn verhaal doet er niet toe, helaas heeft het erg veel raakvlakken. Wij hebben geen uitstel gekregen, ook omdat we 7 weken geleden niet wisten welke wegen er te bewandelen waren. Ik meen het oprecht als ik zeg dat hoe moeilijk de tijd is die jullie nu tegemoet gaan, ik het jullie van harte gun. Ook hoop ik dat jullie na tien januari er samen doorheen komen. Geniet van de tijd die je hebt en treur in de tijd die je hebt want ook dat mag. Heel veel sterkte en succes toegewenst.

• Erik

Bedankt voor jullie medeleven. Jakko, we hebben zoveel raakvlakken op, als je wilt kan ik je eventueel misschien wel raadgeven. Ik begrijp dat je misschien niet je hele verhaal hier wilt plaatsen. Misschien dmv email adres. Mocht dat zo zijn laat het me weten. Anders lijkt het hier meer op een chatpagina, en dat is niet de bedoeling dacht ik even zo.Mijn email kan je opvragen via de webmaster.Groetjes Erik

• Jakko

Bedankt, ik heb je e- mail adres opgevraagd bij de webmaster.

Groet,

Jakko