Werken in een gevangenis

• nomore

Ik zou graag in een gevangenis willen werken maar heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Heeft iemand hier een tip voor of ervaring mee?

• seniorbewa

Hoi,

Kijk eens op de site van de DJI www.dji.nl

of neem contact op met tel.nr. 0800-3543333

• (The)Peter

Maar weet je je aan begind.

Ik werk er inmiddels 9 jaar en doe er juist moete voor om er weg te komen.

• nomore

Ik dacht dat het werken in een gevangenis een roeping is?

• nomore

Bedankt voor de tip voor de site en het telefoonnummer, ben er achter gekomen dat er mensen gezocht worden: Bewaarder DUC-pool (voor de detentie en uitzetcentra), alleen daar ben ik te jong voor. Kan ook een open sollicitatieformulier downloaden, denk dat ik die maar invul en opstuur.

• Een bewaarder

Hoi, als je niet in dienst van justitie kan of wil werken in een gevangenis, bekijk dan ook eens de mogelijkheid om via een beveiligingsbedrijf te gaan werken, b.v. Securicor (www.securicor.nl) Deze zijn ook werzaam in verschillende inrichtingen.

Je krijgt hier een betaalde opleiding en je kan toch wat ervaring opdoen om eventueel later door te stromen naar justitie.

…Een bewaarder…

• PIWster

Contact opnemen met de inrichting in je omgeving en vragen of er een vacature is.TIP

Een PIWster zonder roeping echter zeer begaan met haar werk

• nichtje

goeiemiddag mischien weet de gevangenis bewaarde deze vraag wel ik heb een oom die gevangen zit maar ik weet niet waar en wil dat graag weten om op bezoek te komen met mijn zoontje die hij nog niet heeft gezien,kan iemand mij info geven waar ik dan daarover moet wezen groetjes een nichtje

• nomore

allemaal hartstikke bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag!