verdriet van achterblijvers

• sampie

Ik lees nu al een maandje mee, op deze pagina, en vind dat er heel veel leed is te vinden, alleen lees ik weinig tot niets over het verdriet wat kinderen wordt aangedaan.

Het is iets waar ik dus heel erg mee zit. Mijn ex zit sinds een maand vast, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.

Helaas is het wel de vader van mijn kinderen.

Ben op bezoek gegaan bij mijn ex, omdat het volgens de kinderopvoedtelefoon goed zou zijn, voor mijn meiden omdat ze bang waren voor hun eigen vader, die was immers een “boef”…. Als we dan zouden gaan dan konden ze zien dat papa, papa nog was, maar is dat wel zo?

we hebben boeken gehaald bij de bieb, hoe moet ik het ze anders uitleggen??? en eerlijkheid boven alles,toch???…. althans,bij mij wel!

Ik vind, dat eigenlijk mijn kinderen de straf krijgen…. als ze niet zomaar meer bij hun vader op bezoek kunnen, of andersom, als hij al kan bellen, dat het niet lang is.Hun vader heeft hier zelf voor gekozen, wij wisten werkelijk van niets!

Mijn kinderen hebben een enorm verdriet, en laten we wel wezen, als je kinderen verdriet hebben, heb je het zelf toch ook!

sja, dat is dan de “grote mensen”wereld….

Ik begrijp werkelijk niet… dat als je zegt, dat je van je kinderen houdt, dat je ze zoiets kan aandoen!

Groetjes van een verdrietige moeder….

P.s. Sander, reageer jij maar niet!

• seniorbewa

Hallo verdrietige moeder,

Je zou eens contact op kunnen nemen met de “Stichting slechts op bezoek”.

Misschien dat zij je kunnen helpen met bepaalde zaken of een goed gesprek, of kijk eens op hun website www.slechtsopbezoek.nl

Deze stichting is er ook voor kinderen als die het moeilijk hebben als een van de ouders in de gevangenis zit.

M.vr.gr.

Johan.