Nieuwersluis

  • monique

    hoi allemaal

    Ik kreeg vandaag een brief van mijn zus dat ze sinds 16 april in Nieuwersluis gevangen zit i.v.m. een bedrijf dat haar een baan aanbood als webdesigner. Wie kan mij meer vertellen over de omstandigheden in die gevangenis?

    En wie heeft ervaring met dit soort praktijken?

    Groetjes Monique

  • sander

    De omstandigheden in de gevangenis zijn beter dan in een psyciatrishe inrichting.

    De gevangenissen in nederland zijn hotels alleen de deur is dan opslot.

    In de psyciatrie zijn de omstandigheden slechter.

    groeten van een burger die zich gedraagd.

  • Mel

    De gevangenissen in Nederland zijn echt geen hotels!!!

    Hoe weet jij zo goed hoe alles zit, als jij je gedraagd en nog nooit hebt vastgezeten? Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt, brave burger!

    De mensen die hier vragen stellen hebben niks aan dit soort antwoorden.

    Sorry Monique, ik weet niks van nieuwersluis, kan jeniet verder helpen.

    Mel

  • sander

    De gevangenissen zijn beter dan de instellingen voor psyciatrische patenten zwakzinningen en ouderen en gehandicapten.

    Het is van de gekke dat je in de gevangenis tv mag kijken en radio luisteren.

    iemand moet ook echt de toegang tot de maatschappij ontzegt zijn gedurende detentie. eventueel de laatste maand een tv om zich op terug keer voor te bereiden.

    Pas na dat iemand zijn straf heeft gehad is hij weer welkom in de maatschappij.

    Ik vind wel als iemand zijn straf gehad heeft weer als gewone burger moet worden behandeld en een nieuwe kans verdient. tenzij die weer de fout ingaat.

    groeten van iemand die zich gedraagd in de maatschappij.

  • Mel

    Tjonge jonge, ik verbaas me elke keer weer over die grote onzin die jij uitkraamt! Het is niet van de gekke dat er in de gevangenis tv gekeken mag worden en radio geluisterd mag worden. Wat wil jij dan? Dat deze mensen helemaal van de buitenwereld worden afgesloten? Zo creeer je gestoorde mensen man.

    Het is af en toe van de gekke hoe ouderen en patienten moeten leven, dat ben ik met je eens maar kunnen de gevangenen niks aan doen.

    En wat die terugkeer in de maatschappij betreft, dat heb ik ergens anders al uitgelegd.

    Mel

  • sander

    Gewist

    groeten van een brave burger en ontzag voor de politie. admin

  • Mel

    Kan wel zien dat je er compleet geen verstand van hebt

  • inggrid

    Hi Monique,

    Kan je wel het een en ander vertellen over Nieuwersluis,

    Mijn moeder heeft er een jaar gezeten.

    Je zus zal binnen gekomen zijn bij inkomsten en hopelijk gaat ze snel naar de afdeling R vandaar kan ze naar de Q daar hebben ze veel meer vrijheid.

    Op zich is het best te doen daar ze kunnen ook naar buiten.

    Mijn moeder is alweer sind 4 december 2003 thuis, er is alleen geen avond recreatie meer en voor kort gestraften zitten ze met 2 op 1 cel.

    Mariét is de geestelijk verzorgster daar en een best mens zeg dat maar tegen haar!

    als je nog meer wil weten kan je me mailen,

    Sterkte , inggrid

  • saar

    Hallo

    Het is een super gevangenis ik heb er 2maanden geleden gezeten een paar maanden

    en het is er erg relaxed ik denk 1 van de beste gevangenissen voor vrouwen

  • Yvonne

    Hallo allemaal,

    Ik kom er helaas door omstandigheden ook net vandaan, maar op zich is het er goed te doen.

    Als jij je aan de regels houdt en je gedraagt, is het er goed uit te houden.

    Leuk is anders, maar je komt er wel doorheen.

    Groetjes,

    Yvonne