gegijzeld, en dan een kort geding

• Gertie

Hallo allemaal, mijn vriend is 5 weken geleden gegijzeld vanuit een civiele procedure ( alimentatie staat al eerder op de site maar niemand reageerde ). As donderdag is hij eiser in een kort geding. Dit heeft zijn advo voor hem aangevraaagd. Weet iemand hoe je dan vervoerd wordt van het HvB naar het Paleis van Justitie en of hij daar dan wel met familie mag praten of wordt hij daar in een cel gezet totdat hij mag verschijnen ? Weet iemand hoe snel zo'n uitspraak komt, kan het voorkomen dat ze meteen uitspraak doen en mag hij dan met mij mee naar huis ?? Kortom heeft iemand dit meegemaakt wil je dit dan vertellen aub want ik ben op van de zenuwen. Zelfde bericht staat ook op Prisoner of Love en op Hart achter slot en grendel onder dammeke3.

Bedankt alvast

• Bewa

Als ik het goed heb moet zijn advocaat het vervoer regelen. Hij wordt dan door de vervoersdienst van justitie naar de rechtbank vervoerd. Hij wordt bij de rechtbank in een cel geplaatst totdat zijn zaak voorkomt. Als de zaak is afgelopen wordt hij in afwchting van transport terug naar de inrichting weer in een cel geplaatst. Je kunt hem niet persoonlijk ontmoeten.

Hoelang het duurt voordat hij een uitspraak heeft weet ik niet, het kan wel enige tijd duren (afhankelijk van watvoor zaak het is).

Sterkte.