vraagje

• marjolein

onze zoon is vandaag thuisgekomen uit de gevangenis en heeft elektronisch toezicht vanaf vandaag nu is onze vraag of iemand weet of hij eventueel voor een uitkering in aanmerking kan komen en hoe het zit met de ziekenfondsverzekering want volgens de reclassering is tegenwoordig pas mogelijk om daar van af je 21ste jaar pas voor in aanmerking te komen voor die uitkering hij gaat trouwens van af aanstaande maandag voor dagbehandeling naar de grote beek en dat gaat zes tot acht maanden duren .

wie kan ons helpen eventueel aan wat informatie hierover hij is trouwens nu 19 jaar

vriendelijk bedankt alvast

marjolein taks.

• patricia

Hallo Marjolein,

Als uw zoon nog bij u in huis woont neem ik aan dat hij geen recht heeft op een uitkering. Maar voor de zekerheid kunt u eens bij het gemeentehuis of het gak van uw woonplaats informeren.

succes,

Patricia

• marjolein

patricia bedankt voor je antwoord we zijn nu bezig met het aanvragen van een uitkering hopelijk gaat dit lukken.

marjolein.

• jeannette

hallo marjolein ik hoop dat het je gelukt is zoals ik heb gehoord kun je voor je zoon een uitkering aanvragen als jij niet in die behoefte kunt voorzien en als dat het geval is dan krijg hij nog niet zoveel ik denk 200 euro in de maand dat komt omdat hij nog bij je in huis woont ook kun je als je zoon neem me niet kwalijk als hij niet helemaal bij hoofd is een adhd kind is of in die vorm een wajong uitkering aanvragen en dan krijg je iets meer volgens de wet heeft de reklacering gelijk je moet tot je 21 voor je kind zorgen als hij bij je in huis woont ik hoop dat het je al gelukt is en laat je niet uit het veld slaan want het kost zo al genoeg groetjes jeannette

• SAMMY

Hallo,

ik had ff een vraagje aan jou? Mn vriend moet nog 4 maanden zitten, wanneer kan hij in aanmerking komen voor zo n elctronische enkelband? en hoeveel heeft jou zoon gezeten, en hoeveel straf heeft hij nog?

Ik hoop dat je kan helpen met mn vragen….jeannette schreef:

>

> hallo marjolein ik hoop dat het je gelukt is zoals ik heb

> gehoord kun je voor je zoon een uitkering aanvragen als jij

> niet in die behoefte kunt voorzien en als dat het geval is

> dan krijg hij nog niet zoveel ik denk 200 euro in de maand

> dat komt omdat hij nog bij je in huis woont ook kun je als

> je zoon neem me niet kwalijk als hij niet helemaal bij hoofd

> is een adhd kind is of in die vorm een wajong uitkering

> aanvragen en dan krijg je iets meer volgens de wet heeft de

> reklacering gelijk je moet tot je 21 voor je kind zorgen als

> hij bij je in huis woont ik hoop dat het je al gelukt is en