Wanhopig opzoek

• antonietta

Je zou bijna denken dat het een aanzoek is, maar helaas…

Ik ben wanhopig op zoek naar fouilleer handschoentjes. Aangezien ik niet voor justitie werk en dus heel moeilijk aan die dingen kan komen vraag ik wie mij eraan kan helpen. Het betreft de zwarte teflon fouilleer handschoentjes. Maat XS of S…

Hopelijk dat het me via deze weg lukt, want die latexhandschoentjes ben ik allergies voor…

Gr. Antonietta

• antonietta

Je zou bijna denken dat het een aanzoek is, maar helaas…

Ik ben wanhopig op zoek naar fouilleer handschoentjes.

Aangezien ik niet voor justitie werk en dus heel moeilijk aan

die dingen kan komen vraag ik wie mij eraan kan helpen. Het

betreft de zwarte teflon (Het kan ook Neopreen zijn… Ben niet zo goed in namen) fouilleer handschoentjes. Maat XS of

S…

Hopelijk dat het me via deze weg lukt, want die

latexhandschoentjes ben ik allergies voor…

Gr. Antonietta

• Bewa

Heb je de dump zaak al geprobeerd.

• antonietta

Ja, maar daar hebben ze niet

Op internet via een amerikaanse site wel.. Maar om 56 euro uit te geven, wetende

dat het ook goedkoper kan….

• patricia

Hoi antonietta

Ik weet niet of je werkzaam bent in de beveiliging of zoiets dergelijks, probeer anders via een beveiligingsbedrijf om hieraan te komen.Ik weet wel dat er ergens in arnhem een zaak zit die dat soort dingen verkoopt ( kogelvrije vesten e.d.) weet alleen de naam niet meer sorry…… Of kijk eens op www.beveiliging.startpagina.nl

Succes

Groeten patricia

• antonietta

Helaas via ons bedrijf is het niet mogelijk om ze daar te bestellen…

De zaak in Arnhem waar jij het over hebt moet je in dienst zijn van Justitie, dus dat gaat ook niet op.. Maar ik heb al een zaakje gevonden en hoop dat ze mijn maat

hebben…

Bedankt voor je reactie

• illumination

welke zaak is het dan in arnhem. waar kan ik die vinden.

• DTH

Die ik heb gevonden zit in Zeist.

Het is een dump zaak…