hallo
dit is mijn ervaring op deze site, je denkt dat mensen die van bepaalde zaken iets afweten of het hebben meegemaakt iets te horen op jou vraag dus je geeft ze antwoord op toch soms wat prive informatie (is niet erg als je er wijzer van word ) vervolgens hoor je niets meer van die personen ik vind dan ook dat de mensen die hier steun zoeken beter uit moeten kijken naar een andere site waar je wel antwoord op krijgt in mijn geval heb ik al 5 keer mijn neus gestoten ze willen dan eerst meer weten en vervolgens krijg je geen antwoord meer daar kan deze site toch niet voor bedoeld zijn wij zitten toch op het prikbord gevangenis.pagina dit wil denk ik toch zeggen dat hier mensen niet voor hun lol op zitten i hoop dat hier begrip voor getoond word en als er mensen zijn die er zomaar opzitten voor weet ik veel er zijn veel leukere site´s als je geen verband hebt met gedetineerden of als je in het bijzonder er iets van wilt weten.
sorry misschien ben ik nu iets te hard maar dat krijg je als ze een antwoord (prive) willen en die geef je dan en dan hoor je maar niets meer ook niet naar een oproep naar die persoon dan vindt je dat niet meer leuk.
ik hoop in de toekomst dat het beter gaat.
moppie