Hallo, ik ben wat nieuw op dit prikbord. Nooit meer gedacht dat het dan ook nodig was. Ik ben in het jaar 2000 veroordeeld tot 30 mnd. gevangenisstraf. Daarvan heb ik er slechts 9 van uitgezeten. Op een bepaalde dag werd ik weer met een plastic zakje buiten de deuren gezet onder het mom van: het hoger beroep loopt nog…en de verwachting is dat je minder straf krijgt dan die 9 maanden. Okee…dat vond ik natuurlijk niet erg. Ik wilde mijn leven drastisch veranderen. Dat heb ik gedaan. Allereerst ben ik naar mijn ouders gegaan voor onderdak. Daarna een baan…ook gelukt en na een half jaar zelfs een vaste baan. Na een jaar mijn eigen huurwoning. Nieuwe hobby's : ik zing bij een musical groep, doe aan wielrennen en hardlopen. Nieuwe relatie en samenwoonplannen. Schulden die ik had nagenoeg allemaal afbetaald t.m.v schuldsanering en een somber leven. En tot op heden geen strafbaar feit meer en/of contact met de politie. Echt een voorbeeld van een geslaagd nieuw leven na detentie. Helaas maar waar ,mijn hoger beroep liep nog…daarna cassatie. En nu….ik mag me binnenkort weer melden. Baan opzeggen/huurhuis weg doen en nieuwe schulden maken. Gratie heb ik al ingedient…en ik wacht af. Waarschijnlijk moet ik dat afwachten wel binnen de 4 muren doen. Wie o wie kan mij informatie geven die mijn problemen omtrent mijn huurhuis/ schulden kunnen verzachten.
BVD Paul