nieuwe detentie

• paul

Hallo, ik ben wat nieuw op dit prikbord. Nooit meer gedacht dat het dan ook nodig was. Ik ben in het jaar 2000 veroordeeld tot 30 mnd. gevangenisstraf. Daarvan heb ik er slechts 9 van uitgezeten. Op een bepaalde dag werd ik weer met een plastic zakje buiten de deuren gezet onder het mom van: het hoger beroep loopt nog…en de verwachting is dat je minder straf krijgt dan die 9 maanden. Okee…dat vond ik natuurlijk niet erg. Ik wilde mijn leven drastisch veranderen. Dat heb ik gedaan. Allereerst ben ik naar mijn ouders gegaan voor onderdak. Daarna een baan…ook gelukt en na een half jaar zelfs een vaste baan. Na een jaar mijn eigen huurwoning. Nieuwe hobby's : ik zing bij een musical groep, doe aan wielrennen en hardlopen. Nieuwe relatie en samenwoonplannen. Schulden die ik had nagenoeg allemaal afbetaald t.m.v schuldsanering en een somber leven. En tot op heden geen strafbaar feit meer en/of contact met de politie. Echt een voorbeeld van een geslaagd nieuw leven na detentie. Helaas maar waar ,mijn hoger beroep liep nog…daarna cassatie. En nu….ik mag me binnenkort weer melden. Baan opzeggen/huurhuis weg doen en nieuwe schulden maken. Gratie heb ik al ingedient…en ik wacht af. Waarschijnlijk moet ik dat afwachten wel binnen de 4 muren doen. Wie o wie kan mij informatie geven die mijn problemen omtrent mijn huurhuis/ schulden kunnen verzachten.

BVD Paul

• favorietje

oke het feit dat je inderdaad je huurhuis op zal moeten zeggen snap ik maar dat je opnieuw in de schulden moet komen dat begrijp ik dus niet… is het niet gewoon een mogelijkheid dat je nieuwe vriendin al in jou huis gaat wonen en als je dan klaar bent met je detentie dat je dan gewoon terug kan gaan naar je huisje en gelijk kan gaan samen wonen…

het is maar een idee maar zekers wel de moeite waard denk ik zo als jullie toch al samenwoon plannen hadden…

groetjes favorietje

• Eric

Je kan nog gratie aanvragen bij Trix, alleen die is niet zo schappelijk. Wij hebben hetzelfde meegemaakt, we hebben ons dochtertje verloren tijdens de zwangerschap, en gevraagd om gratie omdat mijn vrouw psychisch helemaal kapot is. Zelf heb ik een baan, en gezien de economische situatie die niet zo positief is, het maakt ze geen bal uit. Ben in 97 veroordeeld voor opzet heling en moet een “straf” uitzitten van 6 maanden. Waar praat je over denk je dan. Wat je wel kan doen, daar ben ik ook mee bezig is strafherziening, dus dat je wel je baan kunt behouden, en je huis,maar dat ze een alternatief hebben. Ik wens je succes, ik laat het je weten zodra ik bericht heb ontvangen. Succes Eric