hallo vosje,
ik weet niet hoevaak jij achter de computer zit maar heb jij toevallig nog andwoorden op mijn vragen.
groetjes moppie
hallo vosje,
nou even dit het is gek om te zeggen maar de bewaarders in grave vinden mijn man een model gedetineerde ja dit zal wel niet veel voorkomen maar hij wil er alles aan doen om terug bij zijn gezin te zijn b.v. als een medewerker daar zou zeggen dat zijn kledingkast zwart is terwijl hij eigelijk wit is zegt hij toch dat hij zwart is heb je nu enig idee wat voor een persoon het is hij is nog nooit met justitie in aanraking geweest hij doet precies wat er van hem verwcht wordt dus dat zal geen enkel probleem zijn mijn man is 43 jaar en hij zit voor een opiumdelict ik hoop dat ik je genoeg heb verteld maar als je nog vragen hebt wat in belang kan zijn beantwoord ik ze graag
o ja wij denken niet slecht over vught het zal overal wel het zelfde zijn maar in een gevangenis zal het beter zijn als een H.V.B. ik had nog iets jij zegt bij 3/4 dan heb je recht op weekendverlof dat zou in ons geval zijn 27 maanden maar je laatste 18 maanden mag je toch naar half open en dan heb je weekendverlof!!!! hoe zit dat ?????
groetjes moppie
zie mijn vorige berichten!!!
Ja na 3/4 van je straf kan verlof krijgen. Je man is afgestraft dus dat kan. Na 18 maanden zo je man naar een half open kamp kunnen, dat klopt ook. Maar dan moet hij dus zoals eerder gezegd al aan wat eisen voldoen. Maar dat zal dus geen probleem voor hem zijn zoals ik van je begrijp.
Echter in een half open kamp kan je eerst 1 weekend van de 4 in de maand naar huis met verlof. Bij goed gedrag wordt het om het weekend. En indien dat allemaal goed gaat dan kan hij zelfs naar een open kamp en is hij alleen tijdens de nachtelijke uren in detentie. Overdag werken en in de weekenden thuis.
Het verschil met een half open kamp en onze inrichting is dat die van ons een gesloten inrichting is met een strak regime. En half open is dus soepeler..zegt het al half open.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is anders zeg je het maar…
Oh ja denk aan de M.I. aanvraag he…
Groetjes en succes
Vosje
hallo vosje,
mijn man is inmiddels overgeplaatst en zit nu op inkomstenafdeling, nu heeft hij daar het regelement gelezenn en daar staat op dat het BZT pas na drie maanden aangevraagd kan wordenklopt dit of is dat alleen op de inkomstenafdeling??? jij zei toch dat het na drie keer bezoek kon, of is dit verschillend met wat voor afdeling???
groetjes moppie
hoi …
Op welke unit is hij geplaatst ? Ik denk op unit 6 klopt dat ? Inderdaad het heeft met regime en inrichting te maken. Onze inrichting bestaat uit 7 verschillende units en iedere unit heeft zijn eigen regeltjes…
Maar het kan zijn dat het daar na 3 maanden is…en dan moet jij dus drie keer gewoon op bezoek zijn geweest in de bezoekzaal…en dan kan hij bij goed gedrag dus BZT aanvragen…
Zal morgen is kijken of ik je man kan herkennen…
Groetjes van een Vossevelder
Vosje
hallo vosje,
ja het klopt hij zit in unit 6 hij vind het pesoneel heel aardig, en hij heeft al een intake gesprek gehad voor de M.I afdeling, nu hebben ze daar gezegd dat met ingang van februari het half open gaat veranderen van de laatste 18 maanden naar de laatste 24 maanden weet jij daat iets van???? of dat wel zo is,
groetjes moppie
Die drie maanden kunnen ze hanteren en daar moet je je maar aan houden en wat betreft die drie keer dat geldt dus als je dus bzt mag ontvangen (na 3 maanden) dan moet het iemand zijn die minimaal drie keer op bezoek is geweest, dit om te voorkomen dat er prostituees binnenkomen. En men gaat er vanuit dat prostituees niet eerst drie keer langskomen. Soms eisen ze ook wel dat je op het adres van je vriendin ingeschreven hebt moeten staan, maar ook hier geldt dat de ene gevangenis strenger is als de andere.moppie schreef:
>
> hallo vosje,
> mijn man is inmiddels overgeplaatst en zit nu op
> inkomstenafdeling, nu heeft hij daar het regelement gelezenn
> en daar staat op dat het BZT pas na drie maanden aangevraagd
> kan wordenklopt dit of is dat alleen op de
> inkomstenafdeling??? jij zei toch dat het na drie keer bezoek
> kon, of is dit verschillend met wat voor afdeling???
> groetjes moppie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?