help

• Disney

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik vacatures van DV&O kan vinden.

Alvast bedankt

• Piw-ster

Disney schreef:

>

> Hallo,

>

> Kan iemand mij vertellen waar ik vacatures van DV&O kan vinden.

>

> Alvast bedankt

Misschien kan je eens onder DJI kijken. Volgens mij staan daar alle funkties die er zijn.

Succes bij je zoektocht.

• illumination

waarschijnlijk zijn er op dit moment geen vacatures, maar weet het niet 100% zeker. het ligt eraan waar je voor solliciteert binnen DV&O

• Disney

Hoi Illumination,

Het betref een vacature voor arrestanten vervoer naar de rechtbank in de regio Haaglanden.

Als je een site weet hoor ik het graag van je.

Alvast heel erg bedankt

• hans

Dienst Vervoer & Ondersteuning (DV&O)

De DV&O verzorgt op efficiënte wijze het vervoer van mensen die in aanraking zijn gekomen met Justitie. Het gaat onder andere om het vervoer van en naar rechtbanken, huizen van bewaring, gevangenissen en begeleid ziekenhuisbezoek. De DV&O levert ook bijzondere bijstand bij ordehandhaving in Justitiële inrichtingen en personele ondersteuning bij de bedrijfsvoering van die inrichtingen.

De DV&O kenmerkt zich door een sterk geografische spreiding. Er zijn 14 locaties met in totaal 900 medewerkers. Per maand worden gemiddeld 16.000 verplaatsingen gerealiseerd; per dag gemiddeld zo’n 800 à 900. Niet alleen de beveiliging tijdens de ritten, maar ook een goede logistieke organisatie is een zaak van de DV&O. Landelijk gezien wordt ongeveer 99% van de justitiabelen op tijd op de rechtbank afgeleverd.

Naast vervoer biedt de DV&O op het gebeid van Bijstand en Beveiliging ook diverse diensten aan.

Adresgegevens:

Postadres: Postbus 50

9400 AB Assen

Bezoekadres: Borgstee 19

9403 TS Assen

t. (0592) 39 74 44

f. (0592) 39 74 06

routebeschrijving - kaart

• Disney

Hans, onwijs bedankt voor het adres

• Jopy

En is het nog gelukt?