Appart bezoek

• Tineke

Appart bezoek of te wel de wipkamer in de gevangenis. Wie heeft hier ervaring mee?

Ik zie er erg tegenop en dan begeleid worden naar die kamer en dan al die ogen kijken als je eruit komt .

Wie kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat

• favorietje

persoonlijk weet ik niet echt hoe het in zijn werk gaat maar ik heb wel vernomen dat je je eigen lakens en zo moet meenemen.

maar waarom zou je je schamen het is toch heel normaal dat twee mensen vrijen met elkaar..en éénieder heeft er toch ook recht op, ga met opgeheven hoofd naar binnen en kom er ook zo weer uit, wie zegt wat jullie daarbinnen gedaan hebben misschien alleen maar gepraat!!! ze kunnen het niet zien alleen maar speculeren dus laat ze hun gang maar gaan, maar jij hebt genoten.

ga er gewoon voor als je die kans krijgt en let niet op die bewaarders.

groetjes favorietje

• willem

Je hoeft echt geen eigen lakens mee te nemen. Verder kan ik je zeggen dat de bewaarders die je begeleiden, proberen zo discreet mogelijk te zijn. Het stelt weinig voor… succes

• favorietje

dan is het toch echt zekers per inrichting verschillend want van wie ik het gehoord heb moest het toch zekers wel….

maar goed de mensen daar zullen je zeker wel informeren over het hoe en wat.

groet.

• Anoniem

Tineke,

Je moet je geen zorgen maken.

Dit bezoek zonder toezicht gaat gewoon zoals het wekelijks bezoek, legitimeren, controle en door sluizen naar een kamertje.

De gedetineerde krijgt een pakketje met benodigheden voor de bzt-kamer mee. (althans bij ons)

• René

Is inderdaad als gewoon bezoek en vaak mag gedteineerde wat te eten meenemen dat hij zelf heeft gemaakt.

Is niets raars of engs aan.

Maak je niet druk …wees blij.

Groeten René

Tineke schreef:

>

> Appart bezoek of te wel de wipkamer in de gevangenis. Wie

> heeft hier ervaring mee?

>

> Ik zie er erg tegenop en dan begeleid worden naar die kamer

> en dan al die ogen kijken als je eruit komt .

>

> Wie kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat