Ik ben net een half uurtje geleden op deze site belandt en zit echt met open mond het forum te lezen. Het verbaasd mij zo dat er hier zo heftig wordt gereageerd als men het over de veroordeelde vrienden, kennissen en familieleden heeft. Tuurlijk zijn er mensen die misschien onterecht of buiten hun schuld om in de gevangenis zitten, dat zal ik niet ontkennen.
Maar zodra er iemand commentaar of aanmerkingen heeft op de “veroordeelde” wordt de plaatser van het berichtje 9 van de 10 keer meteen aangevallen.
Ik zal heel eerlijk zijn…ik las alle berichten en vroeg me af waarom er in vredesnaam zoveel medelijden is met de veroordeelden? Als men iets verkeerds doet moet men boeten…simpel. Waarom willen mensen in vredesnaam schrijven met veroordeelden? T is de bedoeling dat men een straf uitzit en daar verdomd veel spijt van krijgt zodat ze het niet meer in hun hoofd halen om het nogmaals te doen. Waarom zulke mensen verblijden met brieven?
En nogmaals voor onterecht veroordeelden geldt dit niet. En zoals ik een stukje heb gelezen van als ik het goed heb Mas, op zulke veroordeelden doel ik ABSOLUUT NIET.
En nou ben ik bevooroordeeld…mijn vader is vermoord. Dus ik behoor bij het groepje slachtoffers. En kan ik geen enkel medelijden opbrengen met mensen die terecht in de gevangenis zitten.
Ook op mijn stukje zullen wel weer veel heftige reacties komen…kom maar op! :-)
Maar ik ben wel ff mijn frustratie kwijt die ik opliep tijdens het lezen van dit forum :-)