Arbeid uit de huizen van bewaring

• (The)Peter

bij de opening van een nieuwe of verbouwde bajes doen ze wel eens proefzitten.

Hou dit prikbord maar eens in de gaten. Ik raad je aan om het een keer te doen.

Graag zou ik en waarschijnlijk vele anderen hier je reactie over het centerpark complex (zoals jij het noemt) ervaren heb.

(The)Peter

• Leo

Precies, Peter. Ik heb zelf al eens proefgezeten in mijn ‘eigen’ inrichting.Ik ben zelf PIWer. Dat proefzitten viel zelfs mij vies tegen. We hebben dan ook verschillende mensen vroegtijdig naar huis laten gaan, omdat ze het niet meer ‘trokken’. De evaluatie formulieren voor en na het proefzitten verschillen ook VOLLEDIG. Valt bij de meeste mensen VIES TEGEN ! Wanneer je de gelegenheid krijgt ….. Doen !

Doe er een nieuwe ervaring bij op.

• favorietje

maar ook al heb je er geen ervaring mee, dan nog als je een beetje verstand hebt weet je dat het geen pretje is als je vrijheid ontnomen is en dat je alleen maar op gezette tijden ff mag luchten en buiten je cel mag vertoeven.

maar inderdaad diegene die zelfs dat niet net een beetje nadenken kunnen begrijpen zou ik het ook aanraden om gewoon eens proeg te zitten…

kijken hoe ze het ervaren.. zou leuk zijn om dan t.z.t. hun ervaringen te mogen lezen.

favorietje