Hallo,
afgelopen week heb ik te horen gekregen dat er bij ons binnen de bajes ongeveer 24 PIW-er uitmoeten en de arbeid zal gehalveerd worden.
Mijn vraag is nu,
Hoe sterk sta je als personeelslid op zo'n moment.
(The)Peter
(The)Peter schreef:
>
> Hallo,
> afgelopen week heb ik te horen gekregen dat er bij ons binnen
> de bajes ongeveer 24 PIW-er uitmoeten en de arbeid zal
> gehalveerd worden.
> Mijn vraag is nu,
> Hoe sterk sta je als personeelslid op zo'n moment.
>
> (The)Peter
Hoi Peter,
Heeft dat bij jullie te maken met dat schaal 7 gebeuren? Volgens mij kunnen ze je er niet zomaar uit donderen hoor, zeker niet als je een vaste aanstelling hebt. In ieder geval sterkte.
Ik heb begrepen dat het gaat om bezuinigingen.
Eerst gooien ze de grootste hielen likkers een schaal hoger en vervolgens krijgt de andere helft te horen dat ze er rekening mee moeten houden dat ze hun baan kunnen verliezen.
Dit jaar krijgen we geen kerstpakket van de inrichting omdat er bezuinigt moet worden.
Als ze toch zo met bezuinigingen bezig zijn waarom worden er dan senior functies gecreeerd.
Die schaal waardering kost toch ook handen vol met geld.
Hoi Peter,
Niet alleen in Vught zijn vacatures ook bij de P.I.Rijnmond zijn nog vacatures, daar kan je ook naar schrijven.
Groetjes Johan.Edje schreef:
>
> Hoi Peter
>
> Ik weet niet in welke P.I. jij werkt, maar ik ben werkzaam in
> de P.I. Vught “ Nieuw Vosseveld ” en wij hebben nog vacatures
> dus als dat in de buurt is schrijven dan…
>
> Succes
> Edje
Ed en johan bedankt,
Het is voor mij dan naar beide P.I.'s een stukje te ver weg maar ik ben jullie wel zeer dankbaar.
Momenteel ben ik rond aan het kijken naar een totaal andere baan het probleem is alleen dat ik nog niet precies weet wat.
En om me maar niet te druk te maken over verhalen die maar worden verteld denk ik dat het beter is om af te wachten wat er in het komende jaar gaat gebeuren.
Misschien loopt het allemaal wel met een sisser af en houden ze voorlopig alleen een vacature stop. Als je daar dan nog een de F.L.O.-ers bij telt komen we al een heel eind.
(The)Peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?