hallo,
wie weet er iets van electronisce detentie wie heeft daar ervaring mee en wanneer kom je daar voor in aanmerking ?????????
hoop iets te horen
hallo massie,,,,
als je de vorige berichten over electrisch toezicht hebt gelezen dan heb je als het goed is ook kunnen lezen dat je vriend zich zeker wel een paar meter buiten het huis kan begeven maar er zit natuurlijk wel een limiet aan…
maar de reclassering zal jullie er alle inf over geven hoor als het zover is…
veel succes ermee… en kijk anders nog ff de andere prikker na hier op het bord erover daar vind je veel meer inf hierover…
groetjes favorietje
Ha Favorietje,
Die discussie kan ik me nog wel herinneren, maar ik heb dus een gesprek gehad met zijn buitenreclasseringsmedewerkster (lang woord zeg) en die drukte ons op het hart dat het echt binnen de muren zou zijn…. vandaar toen mijn vraag.
Ik denk dat ik er nooit helemaal achter zal komen, de tijd zal het leren.
Thanks anyway!
Groetjes, Massie
toch hebben ze wel enige vrijheid hoor… mijn man zou er ook voor in aanmerking komen toen der tijd en hoe langer je in de electro zit hoe meer vrijheid je krijgt. en ook ken ik een jongen die het heeft gehad hier in mijn woonplaats en die had toch ook wel enige vrijheid alleen zoals in de vorige prikker al staat ga je in het begin inderdaad wel eerst een stapje terug maar naarmate het vorderd krijg je steeds meer vrijheid.
veel succes ermee als je vriend het krijgt het is in ieder geval al een heel fijn idee dat hij weer gewoon thuis is en thuis kan slapen.
groetjes van favorietje..
Vrijheden van het enkelbandje of elektronisch toezicht hangen samen met de invulling van je programma, meestal een uur of anderhalf voordat je moet gaan werken of naar school mag je van huis weg en zo is het ook met thuiskomen dus een uur of anderhalf nadat je school of werk stopt.
Het hangt er ook vanaf van wat vooor soort inrichting hij of zij komt. Als je vanuit de gevangenis naar een enkelbandje gaat heb je veel minder vrijheden dan vanaf een open kamp bijvoorbeeld.
Het is waar dat lagzaam maar zeker je meer vrijheden krijgt als je vanuit een half open gevangenis of een gesloten gevangenis komt.
Maar als je vanuit een open kamp komt heb je meestal je rooster en dat hou je.
Daarin heb je namelijk op weekenddagen zaterdag/ zondag van 06.00 tot 23.00 de keus om of thuis te blijven of weg te gaan. vaak op vrijdag ook vrij tot 23.00.
Rest van de dagen overwegend werken en thuis zitten …wel knus als je lang bent weggeweest, maar ook een hele moeilijke tijd mer vragen stel ze maar.
Groetjes,
René.
Massie schreef:
>
> Ha Favorietje,
> Die discussie kan ik me nog wel herinneren, maar ik heb dus
> een gesprek gehad met zijn buitenreclasseringsmedewerkster
> (lang woord zeg) en die drukte ons op het hart dat het echt
> binnen de muren zou zijn…. vandaar toen mijn vraag.
>
> Ik denk dat ik er nooit helemaal achter zal komen, de tijd
> zal het leren.
> Thanks anyway!
> Groetjes, Massie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?