weekendverlof

• moppie

hallo,

mijn man zit sinds april 2003 in detentie, hij heeft 4 1/2 jaar gehad, kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat hij weekendverlof kan aanvragen??? en weet iemand iets van PI Vossenveld over hoe het daar is, want daar gaat hij over een tijdje naar toe.

groetjes en hopelijk een reactie

• Stacey

Ja ik ken mensen die in P.I vosseveld werken (genoeg)Dus ik weet niet wat je wilt weten ?

Groeten Stacey

• moppie

hallo,

ik zou graag willen weten hoeveel bezoek je mag hebben, 1 of 2 keer per week en hoe het zit met aanvraag van weekendverlof en hoe er daar ongeveer de dag indeling uit ziet nu zit hij in ee h.v.b. en daar zit hij de hele dag achter de deur uitgezonderd als hij gaat werken, en hoe zit het met bellen naar thuis dat soort dingen zou ik graag willen weten, mijn man gebruikt geen drugs en het is de eerste keer dat hij zit.

groetjes moppie

• Stacey

Ik zal het voor je navragen :)

Maar als ik het goed heb mag je in vught 1x in de week bezoek ontvangen …

Bellen mogen ze gewoon wanneer ze willen (als ze niet aan het werk zijn tenminste ) maar dat verschilt per unit er zijn er daar veel hoor je hebt een telefoonkaart en daar kun je gewoon mee bellen en als hij op is is het pech natuurlijk hè

Ik weet wel dat veel mensen bang zijn voor het regime van P.I Vosseveld omdat hij nogal streng beschreven staat ..Maar ook dat is per Unit verschillend hoor de èèn heeft een streng regime nodig en de ander niet

Ook dat ligt er aan op welke Unit je man terecht zal komen …

Maar doe jij moeilijk in vosseveld dan doen ze ook moeilijk tegen jouw maar dat is in iedere gevangenis zo je kan het jezelf zo moeilijk maken als jezelf wilt

Groeten Stacey

• favorietje

als je man nog niet in de gevangenis van vosseveld zelf zit is het natuurlijk ook mogelijk om zelf aan te geven waar je geplaats zou willen worden…. b.v. als het voor jou heel veel reizen is om op bezoek te komen zijn er wel mogelijkheden…. hij zal gewoon met de bsd daar moeten praten wat de mogelijkheden zijn in zijn geval… maar ook al zit hij al in vosseveld dan nog zijn er mogelijkheden dus laat het hem maar eens navragen.

veel succes in deze moeilijke tijd….

• moppie

dank je wel voor jullie reactie, mar weten jullie toevallig ook hoelang men aan een gesloten moet zitten voordat men weekendverlof kan aanvragen????

moppie

• Stacey

Dat ligt eraan hoelang hij van zijn straf al heeft uitgezeten want er moet zoveel procent van zijn straf opzitten voor hij met weekend verlof mag !!

• moppie

hallo,

kun je mij vertellen hoeveel procent je van je tijd hebt moeten zitten voor je weekend verlof krijgt, mijn man zit nu 7maanden in detentie

groetjes moppieStacey schreef:

>

• Stacey

Dat zal ik morgen even voor je na moeten vragen Moppie

Dus als het goed is weet ik het morgen

groetjes Stacey

• moppie

als je dat wil doen graag alvast bedankt voor de moeite

moppie