leven over na de bajes ???

• jailbird

als ex-gedetineerde denk je vaak dat je leven over is ….

persoonlijk was voor mij tijdens mijn detentie mijn dochter heel belangrijk maar die zat bij mijn inmiddels ex-vrouw..

momenteel zit ze bij mijn moeder die me dit kwam vertellen 3 dagen voor ik de 1e keer op verlof mocht.. de ratten wilden het in eerste instantie intrekken..

maar toen ik beloofde om me te gedragen mocht ik toch…..

toen ik na 9 maanden vrij kwam was mijn huis inmiddels omgetoverd tot een junkenpand en mijn ex-vrouw zwaar aan de base geraakt..

ik ontmoette een andere vrouw waar ik inmiddels 1 jaar ruim mee samen ben

en bezig om een eigen zaak op te zetten en hulp bied via delinqentie en samenleving waarbij ik voorlichting moet gaan geven op scholen om te waarschuwen tegen drank drugs en alles wat erbij hoort…….

een raad voor iedereen die vastzit : GEEF NOOIT OP !!!!!!!!!!!!

groeten mike

• favorietje

knap van je hoor mike, dat je je leven weer zo goed voor elkaar hebt…..

hoop dat je het ook zo kan houden het is veel beter voor jou en natuurlijk ook voor je dochter en gezin/familie.

veel succes.

• jailbird

tnx favorietje …het is moeilijk maar met een goede reclasserings ambtenaar kom je gelukig een heel eind….

• anas

wat goed van je joh.Mijn vriend zit vast en hij is zo verandert .Ik schrijf m brieven en hij reageert gewoon bijna niet en ik heb aangegeven dat ik hem wil helpen .Hij zit in het huis van bewaring en je zou toch zeggen dat hij in de avond zowat niks te doen heeft dus een brief schrijven is toch niet zo moeilijk?? Ik ben zo bang dat hij in een depressie raakt.

• lonly

hey anas wist je dat er een msn group is voor de partners en famillie van gedetineerde,is echt een aanrader voor steun als je interesse hebt

hoor ik het wel doeggg

• favorietje

lonly, ik denk dat er zekers wel meerdere mensen intresse hebben in die msn group, dus je zou het zeker best wel eens kunnen promoten denk ik zo hier op het prikbord.

• lonly

het is een gesloten group, http://groups.msn.com/HARTachterslotengrendel

het is voor partners ,moeders, vaders ,zussen ,broers,zoons ,dochters,vriend of vriendin.van gedetineerde ik ondervind er zelf heel veel steun aan!

• anas

hoe wordt ik lid?

• lonly

anas ga naaar die link en meld je aan mocht je er niet uitkomen zend me je msn als je die hebt leg ik je het precies uit!!

groetjes doeggg

• Hanneke W

Hoi allemaal,

Onze mailgroep heeft Hart achter slot en grendel. Stuur maar een mailtje dan maak ik jullie wel ff lid. Je kunt ons bij msn vinden onder mensen en dan gezin. Tot daar dan! Groetjes van Hanneke