ik heb een paar vraagjes!!!

Mijn vriendin heeft een enkelbandje, elecktronisch toezicht, nu heeft zij een keer een officiele waarschuwing gekregen (onterecht en echt onterecht). zij was weggestuurd door de ene en die was het vergeten door te geven aan haar reclasseringsambtenaar. Zij heeft hierop gereageerd en de unitmanager van de reclassering gebeld. Nu heeft zij daarvan niets meer gehoord en nooit een afschrift gekregen!

Zij krijgt van verschillende mensen te horen dat je daar een officieel stuk van moet krijgen en dat heeft zij dus nog nooit gehad. Dus kan zij niet officieel tegen in beroep gaan. Is het waar dat je daar een brief ofzo van krijgt?

de volgende vraag is; bestaat er zoiets als een vrij weekend? ook geruchten die zij opgevangen heeft. ze komt uit een half-open instelling.

de andere vraag is; zij is 8-10 klaar maar dan gaat de reclassering een dagje weg. nu komen ze 9-10 de zaak weghalen, vrij is toch vrij dan moet dat bandje toch weg zijn!!!!! er staat tot 8-10 dan is zij 7-10 om 12 uur ‘s nachts toch klaar of ligt dat aan mij? is het dan onredelijk om te eisen dat ze het maar 7-10 komen weghalen? laat in de middag ofzo? wij waren nl van plan om die donderdag lekker weg te gaan (naar de femina), dan zou ze wel mogen maar je bent dan natuurlijk nog steeds niet echt vrij met zo’n ding om je poot.

groetjes en ik hoop antwoord te krijgen op mijn vragen