ik ben geen verklikker

• ik (vrouw)

Er zijn mensen die denken dat ze vast zitten door mij omdat ze denken dat ik ze verluld heb terwijl dat niet het geval is , tyden lang hebben ze mn telefoon afgeluisterd (ze gebrukten mij mobiel)en ons in de gaten gehouden daaruit hebben ze (politie)dus uit opgemaakt dat die jongens dus ontzettend veel hebben uitgespookt(buiten mijn weten om) ik heb door hun zelf dus 4 dagen gezeten en dat was een persoonlijke hel voor mij nu krijg ik dus dreigbrieven en telefoontjes er is een prijsje op mn hoofd gezet voor de mensen die mij ff na willen kijken ik wou graag weten of meer mensen dit probleem hebben .

• meisje

hallo ik,

vervelend voor je, maar geeft het je zelf niet al gewoon een goed gevoel dat je van je zelf weet dat je niet die verklikker bent… en weten die mensen ook ( die dus nu vast zitten ) dat jij zelf ook 4 dagen hebt gezeten…. dan zouden ze zelf wel kunnen nagaan dat jij ze niet verlinkt zou hebben want wie wilt er nou voor de lol vastzitten terwijl je er niets mee te maken hebt…

weet je trouwens dat als je een advocaat hebt gehad in die 4 dagen tijd en jij hebt verklaringen moeten afleggen toen, dat je advocaat al die verklaringen voor je mag en kan opvragen en e.v.t ook die van de andere mensen in die zaak…..je zou dan e.v.t. copy's naar hun toe kunnen sturen van jou verklaringen en dan kunnen ze in iedergeval zien dat je niet over hun slecht gesproken hebt als je dat dus niet gedaan hebt in die verklaringen….

maar het is een vervelende zaak

susses ermee….

en vraag het maar eens na wat voor mogelijkheden je hebt…

groetjes meisje

• ik

hey dank je voor je reactie , aan mijn advocaat heb ik niet echt veel gehad eigenlijk die heb ik maar 1x gesproken en wel voor 3 minuten weet je misschien of ik de verklaringen van die gasten die vast zitten ook kan opvragen , want ik heb van een vriend van mij gehoord dat er heel wat verklaringen tegen mij zijn wat dus niet klopt .

dank je wel groeten chantal

• meisje

hoi chantal,

ik weet uit eigen ervaring dat wij toen der tijd tijdens een zaak wel de verklaringen van alles partijen hebben gekregen van de advocaat. zelfs die van de getuigen met alle toebehorens erbij…..adres gegevens en dergelijke..

dus ik zou zeggen bel die advocaat eens op en vraag het. vragen kost niets en staan vrij….

maar als die mensen tegen jou verklaard hebben, en de politie geloofd dat niet wat waarschijnlijk ook het geval is ( anders hadden ze je nog wel langer vast gehouden ) ….wat wil je dan met die informatie doen…

weet je, jij weet dat je niet die verklikker bent dus laat die andere mensen zeggen over je wat ze willen en hou je hoofd omhoog. mijn gezegde waar ik echt in geloof is.

AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTER HAALT HEM WEL.

en als je dat voor ogen houdt dan zullen zij er op een dag ook achter komen….

dat jij niet diegene was.

groetjes meisje.