elecktronisch toezicht

• Mas

Hoi Meisje (xxxx).

Tja wat moet ik zeggen. Vervelend dat het zo gelopen is. Ik denk echt dat het een misverstand is (foutje in de communicatie). Wel jammer, had niet nodig hoeven zijn. Maar fijn dat je gereageerd hebt, mijn vriend zit nu in Heerhugowaard (Half open) en we hopen dat hij midden januari naar open mag…

Mocht je er behoefte aan hebben moet je toch een proberen contact met Mandy op te nemen.

Groetjes, Mas

• meisje

hallo mas,

thanks, ik hoop voor jullie dat je vriend lekker naar open kamp kan doorstromen maar normaal als je al zover bent om in half open te komen en je doet geen domme dingen dan is de doorstroming een normale zaal.

het zal lekker zijn om inderdaad ieder weekend je vriend thuis te hebben zo kunnen jullie alvast weer van het niets, naar steeds meer samen zijn wennen en loopt het ook veel beter dan als je vriend van de een op de andere dag weer full thuis is….

nou heel veel succes ermee.

groetjes meisje.xxxx

• Mas

Ha Meisje,

Ja dat is ook zo. Ondertussen ben ik ook gewent aan een bepaalde vrijheid. Ondanks dat ik hem erg mis natuurlijk.

Mijn leven is ook erg druk, ik werk full time en om de week een avond extra. Daarnaast sport ik en 1 keer in de week 's avonds op bezoek.Eigen huisje etc. etc. Dus altijd wel in de weer, dat is ook wel lekker, zo heb ik ook weinig tijd om te tobben.

Maar ik hoop maar dat het allemaal lukt… en goedgekeurd wordt.

Bedankt voor je reactie!

Groetjes, Mas

• meisje

fijn om te horen dat het zo lekker loopt en inderdaad mis je hem, maar het is fijn om gewoon je dagelijkse dingen te blijven doen omdat dan heb je afleiding…..

en ach je moet er natuurlijk ook gewoon van uit gaan dan het leuk, net als vroeger wordt, als hij thuis is ook al weet ik dat ze toch wel op een bepaalde manier wat veranderd zijn maar goed dat ben jij natuurlijk ook door het hele gebeuren dus misschien sluit dat toch wel weer goed op elkaar aan.

veel succes in de toekomst.

groetjes meisje / xxxx