Mijn mening

• Mas

Hallo allemaal,

Er is nogal wat gediscussieerd over Mandy en haar site. Ik vind dat Mandy goed werk doet. Ze probeert met man en macht de leden van haar site te beschermen tegen mensen die het interessant vinden om onze problemen te lezen. Zoals jullie begrijpen ben ik ook lid, en ik moet zeggen dat ik er erg veel aan heb.

Er zijn vervelende ervaringen geweest met leden de wel onze zeer persoonlijke ervaringen las maar nooit wat van zich lieten horen. Ik voelde me daar best wel eens onprettig bij. Het is voor mij best lastig om gevoelens te uiten en zeker met het medeweten dat anderen, die er naar mijn mening niets te zoeken hebben, het daar misschien op een verjaardag bij de buren over hebben. Daarvoor liggen de onderwerpen veel te gevoelig.

Dat er eens mensen zijn verwijderd die wel goede bedoelingen hadden is spijtig. Deze mensen zouden zich naar mijn mening opnieuw aan kunnen melden met een kleine uitleg naar ons, de andere leden, toe. Volgens mij zou er dan niets aan de hand zijn. We zijn allemaal mensen, fouten kunnen gemaakt worden.

Maar voor alle duidelijkheid, dit is mijn mening!

Ik heb heel veel aan de site van Mandy, aan de reacties van andere leden en aan het delen van ervaringen met mensen die door dezelfde hel heengaan. Dus Mandy, bedankt en jammer dat je zo door de stront wordt gehaald. Ik weet namelijk zeker dat dit jouw bedoeling ook niet was.

Vrede op aarde, amen.

Groetjes, Mas

• Hyperactief

Hoi Mas, dit soort discussie´s hoort hier niet thuis. Ik wil één opmerking in zijn algemeenheid maken, en niet op de door jou beschreven situatie ingaan daar ik er niet over kan en wil oordelen. Ook ik doe vrijwilligerswerk om mensen te helpen, en/ of bij te staan waar mogelijk. Internet is een mooi maar gevaarlijk medium, daar je nooit weet met wie of wat te maken heb. Ik heb de ervaring dat mensen een paar jaar toneel kunnen spelen, waarmee ik wil zeggen dat je nooit zeker bent van de bedoelingen van iemand. Mijn ingebouwde veiligheid is om bij mensen persoonlijk langs te gaan die hulp nodig hebben, je kan dan gelijk aan de papieren zien of je daadwerkelijk te maken heb met de doelgroep die je op weg wilt helpen. Privacy gevoelige zaken, doe ik nooit over Internet, veels te gevaarlijk. Mijn waarschuwing in deze is dan ook, pas op met privacy gevoelige informatie op Internet, voor je het weet komt het in verkeerde handen, en dat kan en mag nooit de bedoeling zijn.

Groetjes v Hyperactief

• Mandy

Dankje wel Mas voor deze reactie

Liefs Mandy

• Mas

Hyperactief, ik ben het met je eens. Maar de discussie was al gestart en ik voelde me aan Mandy verplicht een andere kant te laten zien.

Verder ben ik het ook met je eens dat internet een prachtig maar gevaarlijk medium is. Voor mij is het ook heerlijk omdat het toch vrij anoniem blijft. Wat uiten van gevoelens soms makkelijker maakt.

Maarreh dat was het dan, nu is er echt genoeg over gezegd.

Groetjes, Massie

• Mas

Geen dank, ik vond het even nodig!!

Keep up the good work