Kat in het nauw?
Met zo'n instelling werken ze bij roddelbladen ook. Aldus onbekend.
Nee hoor geheel niet een kat in het nauw, zoals ik al eerder gezegt heb hooguit een beetje voorbarig om bij zoiets ouds een plaatsnaam te gokken, als hij inderdaad 4,5 jaar oud is en daarvoor er ook nooit een andere instelling in Nieuwegein geweest is, dan kan deze met 100 % uitgesloten worden daar het veel langer geleden is dan 4,5 jaar terug. Gewoon een menselijke fout waarvan ik geleerd heb. Dat je roddelblad niveau aan gaat halen zegt meer over jou dan over mij, blijf bij de bal i.p.v. op de persoon, iedereen maakt wel eens fouten, en ik ben nog zo sportief dat toe te geven, geen enkele reden voor afz.ei.ken dus. Nogmaals het voorval wat ik melde is 100 % waar, het is alleen te oud om de precieze bron te achterhalen. Peter R. de Vries heeft Vught aangehaald als mogelijke, maar ik ga niet nog een keer op de gok iets aanwijzen, daar ook dat me op dit moment niets zegt. Dan erbij kunnen we ontzettend door blijven hameren over waar het dan wel was, maar het ging om de inhoud dat er nu nog ongeoorloofde praktijken van omgang in den lande voorkomen, maar het lijkt wel of daar een taboe op is, alles en iedereen is perfect en fouten of fout gedrag komt niet voor, toch ? Toen die therapeute doodgestoken werd was er file vorming om het condoleance register te tekenen, en wil je (heb ik destijds op een andere manier gedaan zonder instelling voorbeelden, en toen bleef het terwijl het dicht achter die steekpartij was stil.) de omgang tussen bewaarders/ sters bespreekbaar maken, dan houd vrijwel iedereen zijn kaken stijf op elkaar, oftewel wachten op de volgende klap……………………
Groetjes v Hyperactief