mandy ik heb ook niet gezegt dat je verantwoording schuldig bent op of over je site ik vindt het alleen heel jammer dat ik niet meer op jullie of jouw site kan omdat ik het gevoel had dat ik er veel aan had om daar met mensen over dingen te praten die ons bezig houden als ons partner in detentie zit en ik weet ook niet hoezo het gevoel van niet vertrouwen is gekomen maar alles wat ik op jullie prikbord heb verteld is echt wel gebasseerd op de waarheid hoe raar het ook op andere over mag komen. ik ben er ook niet blij mee maar ik kan het niet veranderen.
en je spreekt in je tweede berichtje hierboven over collega? ik ben xxxx en die andere inlognaam maar ik wou gewoon niet dat deze persoonlijke vraag met algehele openheid iedereen kon lezen.
aangezien ik gister ook al via een e-mail deze zelfde vraag heb gesteld maar geen antwoord had gekregen dacht ik misschien is dit een manier omdat ik mij echt niet bewust ben van een fout die ik gemaakt heb.
dus als ik die wel heb gemaakt dan zou ik heb gewoon graag weten en dat heeft dus niets met verantwoording te maken over regels en dergelijke maar ik vraag mij nu gewoon af wat heb ik fout gedaan dat ik niet meer op een site kan waar ik veel aan kan hebben. en waarvan gezegt werd/wordt dat je er gewoon je zelf mag wezen en dat niemand iets geks zou vinden.
nou ik hoop toch echt dat je op mijn vraag een serieus antwoord kan geven en met de vraag of ik weer gewoon lid kan worden.
groetjes xxxx