PI Breda

• Micky

Hallo,

Wie kan mij meer vertellen over PI Breda?

Alvast bedankt.

• vrouwtje

mag ik vragen of jij ook je partner in detentie hebt zitten?ik hoor het wel doegg

• Micky

Nee, mijn schoonzusje zit in detentie sinds afgelopen weekend. Zij is overgeplaatst van Roermond naar Breda.. Ze mag over de telefoon niets melden aan ons en wij weten niet waarom zij vastzit of zij is voorgeleid, wij weten helemaal niets. Wat kunnen wij hier aan doen??

• Mandy

Misschien een idee om deze vraag eens te stellen op www.advocaten.startpagina.nl en dan het prikbord

Daar krijg je een antwoordt dat je wil denk ik

Sterkte

• Mas

Er moet een soort aanklacht zijn. Kunnen jullie haar niet te spreken krijgen. Er moet toch voor jullie ook een aanspreekpunt zijn, bij de politie of in de gevangenis.

Is haar nog geen advocaat toegewezen, probeer daar anders achter te komen en dan contact met hem/haar te krijgen. En via die advocaat met je zusje.

In ieder geval veel sterkte en als ik je een advies mag geven, zorg voor een goede advocaat!

Sterkte,

Mas

• Collega

Heeft zij een zwijgverbod? als zij al mag telefoneren dan mag zij zeggen wat zij te zeggen heeft, alleen is de vraag wil zij dat?

De poitie of het gevenagenis personeel gaan het zeker niet doorgeven.

Zoals mas aangaf, een goede advocaat is het halve werk.