mag je iemand die vast zit tijdens het bezoekuur iets meebrengen zoals bijv snoepgoed,boeken,foto's en dergelijke??
foto's en brieven mag wel maar geen lectuur of het moet een studieboek zijn groetjes patricia Mandy schreef:
>
> Snoepgoed en boeken mag zover ik weet niet en foto's weet ik
> niet zeker !!
> Dat zal je moeten informeren bij de gevangenis
>
> want de regels zijn per gevangenis heel erg verschillend
>
> groetjes Mandy
Eigenlijk is het raar, de nieuwe beginselen Wet Justiële Inrichtingen is destijds juist in het leven geroepen om de vele verschillen binnen de verschillende instellingen glad te strijken c.q. op elkaar af te stemmen, toch mag daar weer vanaf geweken worden. Wat in de ene wel toegestaan is, hoeft daarom in de andere nog niet te gelden, oftewel goed van te voren vragen wat wel of niet mag kan een hoop rompslomp voorkomen met meesjouwen en invoeren. Groetjes v Hyperactief
waar mijn man zit dus wel maar mischien komt dat omdat hij in het huis van bewaring zit mischien gelden daar weer andere regels ik heb geen idee het is voor ons de eerste keer en hoop ik de laatste maar hij heeft het studieboek wat hij thuis had liggen en ik dus mee heb genomen en ingevoerd dus wel gehad groetjes patricia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?