Er is wel begrip voor bijvoorbeeld de ouders van zo'n kind die dan zo'n vent te lijf gaan en dan achter de tralies komen, omdat zij het recht in eigen hand hebben genomen. Aldus Mas.
Domme mensen staan hier alleen achter Mas, de meeste fouten worden gemaakt op alle gebied met daderherkenning, tenzij het een bekende is. Stel je voor dat een verkeerde aanwijst, dan slaat men die naar de andere kant van de Wereld waarop familie daarvan weer wraak terug neemt etc. Inhumaan straffen kan ik gevoelsmatig begrijpen als je de goede heb, en dat gaat niet altijd goed. Daarintegen vind ik dronken een kind naar de andere Wereld rijden net zo crimineel, als je de verkeerde getroffen had dan hadden ze ook i.p.v. met je te praten naar de andere kant van de Wereld gehoekt. Ik denk niet dat we naar zo´n Maatschappij toe moeten, daar is het strafrecht voor. De twee verkrachters van Putten hebben ook zo´n 8 jaar onterecht gezeten door gerechterlijke dwalingen, terwijl de daders nog steeds vrij rond lopen, stel dat deze 2 onschuldigen vermoord waren, en dan ???
Groetjes v Hyperactief