vraag over de gevangenis de pil in lelystad

  • spangg

    even intikken op google en je hebt het adres:

    Adres

    Larserdreef 300

    8233 HB Lelystad

    Contactgegevens

    Telefoonnummer : 0320-267467

    Fax : 0320-267476

    Sollicitatiebrief sturen lijkt mij de beste weg om ergens aan een baan te komen ;)

  • cel

    mijn vader zit er sinds vandaag maar ik krijg van niemand zijn celnummer te weten mn moeder wil graag zijn kloeding opsturen hoe nu verder?

  • Layd D

    als het goed is mag hij wel een keer bellen en dan kan je vrage of hij jullie een brief stuurt met daarin zn registratie nummer en cel nummer..

    denk niet dat als je zelf belt dat je het dan krijgt ze laten over het algemeen heel weinig info los..

  • cel

    dank je voor je antwoord maar mn moeder heeft tog maar gebeld en kreeg gewoon alles te weten gelukkig maar maar ik vind het alleen jammer dat we hem niet kunnen verrassen met een bezoek omdat hij dit zelf moet aanvragen heel apart.

    maar gelukkig kennen mn zusje en ik em iedere dag een stukje schrijven dus dat doen we ook want mis hem nu al en weet niet hoelang hij daar nog zit.

    groetjes cel

  • Layd D

    ok nee mij werd verteld dat ze niets loslaten

    maar ik denk dat ze over dat niet heel moeilijk gedaan hebben:)

    fijn dat jullie zo contact houden!

    hb ik ook mt me maatje is best fijn idd

  • marianne

    heelaas ben ik werkeloos en ben op zoek naar een baan .

    ik zou graag aan het werk en ben op zoek naar een baan te lelystad

    ik zou graag in een keuken werken in een gevagenis

    zouden u mij een mail kunnen sturen of dit mogelijk is

    marianne

    Achternaam en adres verwijderd. Wie Marianne wil mailen kan een mail naar mij sturen en die stuur ik dan door

    Joep (moderator)

  • Layd D

    marianne Schreef:

    ——————————————————-

    > heelaas ben ik werkeloos en ben op zoek naar een

    > baan .

    > ik zou graag aan het werk en ben op zoek naar een

    > baan te lelystad

    > ik zou graag in een keuken werken in een

    > gevagenis

    > zouden u mij een mail kunnen sturen of dit

    > mogelijk is

    >

    > marianne

    denk dat je beter op de site van dji kan kijken bij vacatures.

    in de gevangenis keukens werken voornamelijk gedetineerde, omdat dit zowiezo goedkoper is.. maar weet ik niet zeker

    moet je ff dji googlen

  • Desie

    Ik zou graag willen weten of het makkelijk te vinden is met openbaar vervoer en hoe in godsnaam want k kom nie verder als lelystad centrum met de site van ns..

    Dank jullie wel(:P)

  • Dunia

    Wie kan mij vertellen hoe ik van lelystad centrum bij de gevangenis kom met openbaar vervoer want met de ns kom ik nie verder..

    En hoe vaak mag een gevangene bellen

  • ip

    Bus C vanaf het station Lelystad. Die stopt precies bij de PI.

    Hoe vaak een gevangene mag bellen hangt af van de afdeling waar hij zit. Die van mij belt wel 3x per dag.