vraag over de gevangenis de pil in lelystad

  • lulja

    Hallo mensen die dit lezen, is er iemand die mij gewoon (alle) informatie, die betreffing hebben, tot de gevangenis (de pil) in lelystad kunnen geven.

    b.v. hoe kan je daar een bezoek afspraak maken en moet je dat zelf doen of de gedetineerde, of wanneer kan je daar op bezoek komen en hoelang duurt het bezoek en meer van dat soort informatie is zeer welkom.

    dus alle mensen die mij iets over deze gevangenis kunnen vertellen graag een reactie.

    groetjes van lulja

  • channtal

    hoi lulja

    mijn vriend zit al vanaf 15 sep 2009 in pi lelystad

    het is geen pretje als je daar zit

    bezoek afspraak kan de gene maken die in de cel zit

    maar jij ook licht eraan waar die gene zit de mijne zit op zwaarbewaakt alleen voor boetes

    darvoor moet ik een afspraak maken maar als je komt mag je niks mee nemen alles moet door poortjes

    voor beveileging hoop voor je dat je er niet te vaak heen moet ze hebben ook de bezoek zaal veranderd

    zit nu glas tussen de tafels hoop dat je zo genoeg weet

    groeten chantal

  • gossie

    lulja Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo mensen die dit lezen, is er iemand die mij

    > gewoon (alle) informatie, die betreffing hebben,

    > tot de gevangenis (de pil) in lelystad kunnen

    > geven.

    > b.v. hoe kan je daar een bezoek afspraak maken en

    > moet je dat zelf doen of de gedetineerde, of

    > wanneer kan je daar op bezoek komen en hoelang

    > duurt het bezoek en meer van dat soort informatie

    > is zeer welkom.

    > dus alle mensen die mij iets over deze gevangenis

    > kunnen vertellen graag een reactie.

    > groetjes van lulja

    Hoi Lulja,

    Het ligt er aan welke afdeling hij zit. Als hij in het Detentie concept zit zijn de regels wat betreft bezoek anders. Daar kun jij geen afspraak voor maken maar doet de gedetineerde zelf. Daar kan ik je niet zoveel over vertellen.

    Als hij in de gevangenis zelf zit, dan moet hij je op de bezoek lijst zetten. Dan kun jij zelf bellen met de bezoekreceptie om een afspraak te maken. Bezoek is mogelijk op verschillende dagen. 1x per week 1 uur en 3 kwartier.

    Wat wil je verder nog weten?

    Mijn ervaring is verder goed. Ook mijn man zegt dat hij geen klagen heeft om daar te zitten. Het is uit te houden zeg maar. Hoe de bezoekzaal nu is weet ik niet, de laatste keer dat ik er was was een maand geleden en toen zat er nog geen glas of schotten tussen, maar was het een open zaal met tafels waar je aan kan zitten, en je mag elkaar ook gewoon knuffelen en aanraken.

    Vraag maar wat je verder nog wil weten, mijn man zit er nu al 11 maanden.

  • gossie

    Ow nu zie ik dat lulja al 7 jaar geleden een bericht had geplaatst waar ik nu op reageer hahaha… :o blond zeker

  • Ahmet

    dat bepaald de gedetineerde .

    hij heeft zijn eige pc voor zijn bed daar doet hij mee hij heeft jouw naam adres en waar je woont nodig dan ziet hij zelf dage er vrij zijn welk goed uitkomt drukt hij maar daarop je hebt een 1 de tijd

  • peer

    AAN LULJA,

    LETTERLIJK BEN JE ERG DOM OM DAT TE VRAGEN. Je kunt in de telefoongids op internet of via google alle info vinden die je wil.

    Type maar in: gevangenis lelystad bij google.nl

    Succes,..peter ooms

  • edo

    hahaha

    mijn vader zat daar in de cel

  • John

    Een bekende zit volgens horen in de gevangenis Lelystad.

    Hoe kan ik uitvinden of hij daar werkelijk zit, tevens ben ik geinteresseerd hoe een afspaak voor bezoek kan worden geregeld.

    Gr John

  • ip

    Hoi John,

    Je zou eens kunnen bellen en informeren maar ik betwijfel of je antwoord krijgt of hij daar zit vanwege privacy regels.

    Of informeren via familie/vrienden?

    Hij moet jou op zijn bezoeklijst zetten met al jouw gegevens, en dan kun je pas op bezoek komen. Dus er zal eerst kontakt moeten zijn tussen jou en diegene.

  • Lisa

    Hallo,

    Ik heb dit jaar mijn diploma beveiliger niveau 2 behaald. Nu

    ben ik opzoek naar een baan en zou graag willen solliciteren bij

    gevangenis “de Pil” in Lelystad. Ik zou alleen niet weten hoe

    ik dit het best zou moeten doen. Ook kan ik geen adresgegevens

    vinden.

    Ik hoop dat iemand mij verder op weg zou kunnen helpen.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa