Ik wou even vertellen dat mijn vriend 3 dagen geleden is opgepakt , ik zit hier zo erg mee want t ging helemaal niet zo goed tussen ons de laatste keer dat ik m zag hebben we nog woorden gehad we zouden de volgende dag wel wat leuks gaan doen…ik vind t gewoon ontzettend moeilijk want hij was net 5 maanden vrij (had toen 21 maanden gezeten)hij denkt nu natuurlijk dat ie niet op me kan rekenen omdat ik in de tijd dat ie vrij was t ff rustig aan wou doen we zouden weer opnieuw beginnen maar ik had gewoon ff tijd nodig en wou alles dit keer heel rustig opbouwen ….
ik baal r nu gewoon van dat ik m nog niet kan spreken,omdat ie nog in verhoor zit ,hoop echt dat t deze week wel kan zodat ik m kan zeggen dat ik nu pas echt weet hoeveel ik m mis en dat ik m nooit kwijt wil al moet ik weer jaren wachten!!
ik kan m gewoon niet laten vallen ook al moet ik m nu misschien weer voor een paar jaar missen ,voel me gewoon ontzettend klote nu !!
wil ook graag in contact komen met meiden/vrouwen waarvan de vriend/man ook vast zit om r over te praten
liefs…