Corona covi-D

  • Andrea

    We zitten al manden lang met de beperkingen door de corona we kunnen geen bzt meer tot we weten niet wanneer, ik mag deze week weer door lock down in zijn afdeling niet eens achter de glas bezoeken,we mogen niet binnen komen terwijl we MOETEN mondmaskers gebruiken waneer  WE zitten achter een glas van de dak tot aan de vloer,MAAR die mensen daar binnen ze komen gewoon ZONDER maskers ze houden NIET eens afstand en ONZE mannen daarbinnen ze worden steeds ziek door de corona! Maar nog steeds die mensen daar werken ZONDER maskers terwijl die zijn de ENIGE dat de ziekte binnen breng! Begrijp iemand iets van?? Ziet het nog iemand dat dit klopt voor geen meter?we moeten aan de wet houden ,ik MOET elke dag 8 uur rond lopen in mijn werk met mijn mask op wanner ik kom NIET eens dicht bij mensen.Hoe kan dat nou?zijn niet hun wie moeten de voorbeeld geven of zijn ZE boven de wet? Ik heb mijn mond gehouden VEEL TE lang! Onze mannen moeten ze steeds in lock down door precies die dat ze moeten eingelijk daar zijn om voor hun te zorgen! Wie betaald de gevolgens daarvan? We en onze mannen. Alleen omdat is veel te lastig om hun aan de zorgmaatregelen te houden? Ik wil graag weten zie iemand de onrechtvaardig hier van?moet toch niet iemand zeggen dit kan toch niet zo doorgaan? DE WET IS VOOR IDEEREEN  toch? Of Alleen voor ons?

  • Andrea

    Weten jullie hoeveel zijn er ziek van corona geworden daar? Ik kan niet eens tellen zoveel……. 

    De enige bron zijn die dat daar werkenh.Hoezo?omdat niet ze houden aan de zorgmaatregelen dat we iedereen hier buiten moeten aan houden! Aub wie ziet dat dit klop niet dat er is geen logica hier!!! 

    Ze hebben al vaak aan ons ggezegd Corona ga niet weg dus waroom nemen ze geen maatregelen die dat daar werken?tot ze niet anders gaan handelen gaat niets aan veranderen aan de conditie van onze mannen daar ,en heb niets te maken met ons of onze mannen omdat we zijn niet die dat de corona daar brengen, terwijl we moeten voor betalen en de risico van onze familie daar ! Zien de ministers dat niet ? Moeten WE hun wakker maken? Ik weet dat is veel makkelijker voor hun gewoon onze mannen in lock down te houden ,minder werk iedereen zit toch binnen ! Waar is de remove control ?vragen ze……..dit is serieus heb met hun gezondheid te maken en onze relaties dat ze leiden onder daar zonder meer terwijl de ziekte blijf binnen komen …….aub iemand moet ons horen dat moeten we samen doen we kunnen niet jaren lang zo doorgaan …..maar ik kan niet allen iets bereiken.

  • Andrea

    Als jullie erg zorgen maken voor jullie relatie of familie daar binnen ,we moeten zorgen dat iets gebeurt aan die situatie ! Vanaf 1 december we moeten iedereen met mondkapjes in openbaar, ik vraag me af wat gaan ze aan doen bij HUN SELFS! Gaan ze ook aan de regels houden?