We zitten al manden lang met de beperkingen door de corona we kunnen geen bzt meer tot we weten niet wanneer, ik mag deze week weer door lock down in zijn afdeling niet eens achter de glas bezoeken,we mogen niet binnen komen terwijl we MOETEN mondmaskers gebruiken waneer WE zitten achter een glas van de dak tot aan de vloer,MAAR die mensen daar binnen ze komen gewoon ZONDER maskers ze houden NIET eens afstand en ONZE mannen daarbinnen ze worden steeds ziek door de corona! Maar nog steeds die mensen daar werken ZONDER maskers terwijl die zijn de ENIGE dat de ziekte binnen breng! Begrijp iemand iets van?? Ziet het nog iemand dat dit klopt voor geen meter?we moeten aan de wet houden ,ik MOET elke dag 8 uur rond lopen in mijn werk met mijn mask op wanner ik kom NIET eens dicht bij mensen.Hoe kan dat nou?zijn niet hun wie moeten de voorbeeld geven of zijn ZE boven de wet? Ik heb mijn mond gehouden VEEL TE lang! Onze mannen moeten ze steeds in lock down door precies die dat ze moeten eingelijk daar zijn om voor hun te zorgen! Wie betaald de gevolgens daarvan? We en onze mannen. Alleen omdat is veel te lastig om hun aan de zorgmaatregelen te houden? Ik wil graag weten zie iemand de onrechtvaardig hier van?moet toch niet iemand zeggen dit kan toch niet zo doorgaan? DE WET IS VOOR IDEEREEN toch? Of Alleen voor ons?