Goedemiddag, mijn ex man ( vader van mijn kinderen) is vorige week opgepakt. (Maandag vroeg) het was vanwege dat hij zich niet kon legitimeren en dat op het bureau uitgezocht ging worden. Hij is uiteraard normaal meegegaan. Alleen nu heeft ex partner niks meer van zich laten horen naar niemand toe. Ik heb zijn advocaat gebeld en daar heeft hij geen contact mee opgenomen. Kort daarvoor is hij aangehouden en mocht hij gaan omdat er niks tegen hem was. Niemand weet dus iets. Ik heb inmiddels naar verschillende pi's waar die zou kunnen zitten een brief geschreven op de hoop dat hij hem krijgt (onder vermelding van naam en geboortedatum) politie wil niks vertellen. Normaal neemt hij contact met mij of zijn familie op maar dat is dus niet gebeurd. Nu heb ik net een nieuw nummer dus kan hij me ook niet bereiken maar zijn familie zijn te bereiken op oude nummers. Ook heeft hij geen kleding en heeft hij zijn werk kleding nog aan. En dat al 8 dagen

Hoe is her mogelijk dat er niet is gevraagd om kleding. Normaal belt de politie of iets omdat hij kleding nodig heeft zelfs dat is nier gebeurd. Het is me allemaal een raadsel bedankt voor jullie eventuele reacties