Zijn er nog mensen die hier online zijn??? Ik heb zoo hard jullie hulp nodig....

  • Bella

    Goedemiddag guyz, 

    ZO jammer dat er bijna niemand hier meer online is. Heb zovaak een bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie.

    Toch probeer ik het weer opnieuw, maar dan met een andere vraag…..      Mijn vriend heeft afgelopen maandag zijn eerste brief naar mij verstuurd. Het is nu zaterdag en nog steeds heb ik zijn brief niet ontvangen. Heb hem inmiddels gesproken, maar het ligt niet aan het feit dat hij het adres verkeerd heeft geschreven of onvoldoende gefrankeerd. Zijn er hier mensen die toevallig hetzelfde hebben meegemaakt? Later post ontvangen etc? Hij zit zelf in PI Alphen. Ik heb meerde malen een brief gestuurd en die had ie meteen de volgende dag al ontvangen. Maar nu hij mij een brief stuurt….? Nog steeds niets. 

    Ik zou het zeer op prijs stellen als er iemand reageert 

    Liefs,

    Bella

  • Bella

    Dag lieve Melissa, 

    Super lief voor je berichtje. Ik krijg geen melding dat ik een bericht hebt gehad, vandaar…..

    Wat betreft de brieven, gaat het gelukkig goed. 

    Hoe is het met jou en met de situatie? 

    Ik wil hem een handdooek opsturen. Denk je dat dat mag? Want de handdoek die hij nu krijgt is heel klein. 

    Liefs, 

    Nora