Bezoekdagen / tijden PI Lelystad

  • jeltje

    Hallo is er iemand die mij kan vertellen wat de bezoekdagen en tijden zijn in PI Lelystad?

    Ze hadden mijn vriend gezegt naar Heerhugowaard te gaan maar nu blijkt dus dat hij naar PI Lelystad moet..

  • missyou

    Dat hangt af van de afdeling waar ze zitten. Ik heb nu bezoek op maandag ene week 09:30 andere week 14:15. Daarvoor was het van een andere afdeling weer dinsdagmiddag 15:30. Dus als je weet welke afdeling hij zit kan ik je misschien verder helpen.

  • jeltje

    nou net hem gesproken, hij is in PI Lelystad aangekomen, zit op afdeling H alleen in een cel, geen telefoon en een stukke tv… . Bezoektijden smaandags 08.15 uur en zaterdags 13.00 uur.

    smaandags word voor mij een probleem, zaterdags niet maar houdt dit in want geloof dat de tijden steeds verschillend zijn dat ik hem dan maar 1 keer in de 14 dagen op zaterdag ga zien?

  • missyou

    Ik heb zelf geen bezoek gehad op zaterdag toen hij op afdeling H zat. Maar als ik goed begrijp wat je zegt is het de ene week op maandag 8:15 en dan de week erop op zaterdag. Dan zie je hem idd maar om de week ja….

    Maar hij wordt als t goed is daarna weer overgeplaatst vanaf H en dan veranderen de dagen/tijden weer. Hoelang moet hij nog?

  • missyou

    Wanneer kan je voor het eerst op bezoek dan? Deze zaterdag al?

  • jeltje

    Hoi missyou, Ik zou dan pas vanaf volgende week op bezoek kunnen, nu gaat hij wel proberen voor maandag 9.30 uur in plaats van 08.15 en dan die aankomende zaterdag zou ik dus weer op bezoek mogen. Lastig allemaal hoor, en als de tijden dalijk weer veranderen wanneer hij naar een afdeling gaat word je denk ik ook niet vrolijker van. Ik zit met mijn werk door de weeks en 2 schoolgaande kinderen. Ik hoorde hem ook over woensdag maar snapte het niet helemaal, hij wil 1000 dingen te gelijk vertellen omdat die belkaarten daar zo leeg zijn.

  • missyou

    Ja klopt heel vervelend dat de dagen/tijden steeds veranderen als ze overgeplaatst worden naar een andere afdeling. Ik kon gelukkig wat regelen op het werk, maar dat is inderdaad heel lastig voor de meeste.

    Die belkaarten gaan hard idd. 1 tip: laat hem bellen op je huistelefoon en schakel die door naar je mobiel. Hij betaald dan minder per minuut en kan je toch altijd bereiken. Jij betaalt ook iets voor het doorschakelen aan je provider van je huistelefoon maar dat is altijd stukken goedkoper! Gelukkig moet ik nog maar 2.5 week!! Hoelang moet jij nog zonder je vent?

    Sterkte met alles!!

  • jeltje

    Uhm ik heb helaas geen huistelefoon dus dat gaat hem niet worden. Hij moet nog tot 7 november, dus is nog een poosje van huis:(

  • missyou

    Oh dat is jammer. Scheelt een hoop geld voor hem namelijk met bellen. Maar dan moet je idd nog ff ja. Sterkte en als je nog vragen hebt hoor ik het wel