070 8509666

  • christa5671

    Als je door dit nr gebeld wordt hoe weet je dan wie het is en waar hij zit?

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Is een nummer wat door elke P I wordt gebruikt in Nederland

    Groetjes

  • diamantje

    Vind het wel fijn, dan weet ik dat hij heeft gebeld als ik een gemiste oproep heb ipv een onbekend nummer te zien

  • MisMeSchatje

    Hoi

    Ja daar heb je gelijk in en anders schakel je hem door van je huis Foon naar je mobiel toe kan je op vragen hoe je dat moet doen is bij elke provider weer anders

    Groetjes

  • bianca-schoutens@hotmail.com

    Ik word door dit nummer gebeld, ik snap er niets van, hij zegt hij zit in Alphen aan de rijn, maar belt met nummer in Den haag.

    Hoe kan dat ??? heb Alphen aan de rijn gebeld, zeggen ze mogen geen inlichtingen geven.

    Word steeds vreemder. Iemand die weet wat er aan de hand is ????

    Alvast dank.

  • moederG

    Dit is een algemeen nummer. Alle inrichtingen (HvB en gevangenis) bellen met dit nummer.

    En dat hadden ze je in Alphen gewoon kunnen vertellen hoor is geen geheim.

    Je kunt alleen niet naar dit nummer terug bellen……..

  • jeltje

    Hoi Bianca, ik dacht ook zo wat vreemd allemaal. Mijn vriend zat ook in PI Alphen aan de rijn en is sinds gisteren overgeplaatst naar PI Lelystad en belt inderdaad met dit nummer. Dus geen zorgen hihihi het klopt echt (tu)

  • Its-me

    Is het landelijke nummer, waar je ook zit met dat nummer word je gebeld!

    Waarschijnlijk loopt het via een server in Den Haag en vandaar 070 het netnummer van Den Haag!

    Geen zorgen, Om de zorgen, die je zorgen bezorgen!!!

  • Lieke

    Werd vaker gebeld door dit nummer, bleek een bekende van me vast te zitten… Fijn dat je het nummer kan opslaan